شوک بزرگ برای دو خرید جدید پرسپولیس; آیا خریدهای یحیی ناپدید شده است؟

شوک بزرگ برای دو خرید جدید پرسپولیس;  آیا خریدهای یحیی ناپدید شده است؟

وحدت حنان اف و منوچهر صفروف طبق توافق در روز سه شنبه (9 نوامبر) در معاینه پزشکی شرکت کردند. این دو بازیکن تاجیکستانی برای انجام اقدامات پاراکلینیکی راهی بیمارستانی در تهران شدند و راهی ایفمارک شدند. نتایج تست های پزشکی نیز مثبت است و نشان می دهد که وحدت حنانوف و منوچهر صفروف مشکلی برای عقد قرارداد با پرسپولیس ندارند و در سلامت کامل به سر می برند.

قرار بود بلافاصله قرارداد این دو امضا شود و برای ITI اقدام شود اما پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز نشد که نشد! حالا دو هفته از حضور هنانوف و صفروف می گذرد اما پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز نیست. این دو بازیکن جوان هر دو زیر 23 سال بدون قرارداد در پرسپولیس به میدان رفته اند! حنانوف و صفروف حتی دقایقی در دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل پدیده مشهد به میدان رفتند و باشگاه حاضر به اعلام رسمی این خبر نشد!

این دو برای اثبات برادری خود و نشان دادن عشق و علاقه خود به پرسپولیس اقدام جالب دیگری کردند. اگرچه هنانوف و صفروف برای بازی دوستانه روز سه شنبه در آستانه به اردوی تیم ملی خود دعوت شدند تا بلافاصله پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات با این باشگاه قرارداد امضا کنند. این …

این دو بازیکن تاجیکستانی نه تنها دیدار پرسپولیس مقابل رفسنجان کپر را از دست دادند، بلکه دیدار مقابل صنعت نفت آبادان را نیز از دست خواهند داد. پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به دلیل برآورده نشدن خواسته های گابریل کالدرون و خواکین همچنان بسته است. ظاهرا در روزهای اخیر مدیران این باشگاه پس از دریافت مجوز از بانک مرکزی، پول این مربی را به حساب بانک سوئیس واریز کرده اند، اما بانک سوئیس به دلیل تحریم ایران با مشکل مواجه شده و کالدرون نداده است. فیفا باشه

سوالی که باید در نظر داشت این است که این دو بازیکن تاجیک بالاخره چند هفته دیگر بدون قرارداد تمرین خواهند کرد و منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس خواهند بود؟

دیدگاهتان را بنویسید