شوک بزرگ قرارداد یحیی با پرسپولیس؛ آیا پنجره دوباره بسته می شود؟

شوک بزرگ قرارداد یحیی با پرسپولیس؛  آیا پنجره دوباره بسته می شود؟

مجید صدری، مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر با استناد به قرارداد، انتقاد شدیدی از محمدحسن انصاری مدیرعامل وقت پرسپولیس داشت و توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

وی در پاسخ به صحبت کاظم اولیایی درباره بدهی پرسپولیس به شهرستان هودرو گفت: آیا این بدهی قطعی شده است؟ کجا تصمیم گرفته می شود؟ آقای اولیایی شما که مدعی مذهبی هستید آقای انصاری روزی 10 میلیون تن قرارداد بسته اید. یعنی 4.5 میلیارد الان 17 میلیارد تن! یعنی دست هر چی از پشت پایین میاد رو بستیم.

صدری در پایان گفت: چرا هواداران ما باید به ما اجازه دهند چنین مبلغی را پرداخت کنیم؟ به آقای حیدرپور هم گفتم که اگر 4.5 میلیارد می خواهند صبح بیایند و ما با ایشان صادق باشیم، چه کسی به من گفته است که من باید روزی 10 میلیون تنی را که آقای انصاری فرد امضا کرده است، پرداخت کنم؟

این اظهارات در پی واکنش مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه پدیده بود. مدیرعامل باشگاه پدیده گفت: با این ادبیاتی که از آقای صدری شنیده ایم، عزم خود را برای ادامه یافتن باشگاه بزرگ پدیده مصمم تر کرده ایم و به هیچ وجه از این حق مسلم خود دست نمی کشیم.

وی افزود: آقای صدری گفتند تا زمانی که من در آنجا هستم این را نمی خواهم مگر اینکه قانون باید عناوین و موضوعات مختلف را تنظیم کند و بر اساس حضور یا عدم حضور افراد و مدیران حکم صادر کند.

وی افزود: قانون همیشه یکسان است. باشگاه پرسپولیس چه باشند چه نباشند ملزم به پرداخت هزینه باشگاه پدیده هستند.

وی افزود: پول نمی دهم چون تحت فشار هستم، همه چیز تمام شده و به لطف قانون و عوامل انتظامی و قضایی فدراسیون فوتبال حق خود را از باشگاه پرسپولیس می گیریم.

در همین رابطه شنیده ایم مدیران باشگاه پدیده مشهد به باشگاه پرسپولیس هشدار داده اند که در صورت ادامه این وضعیت و عدم تمایل به ودیعه، ممکن است پنجره نقل و انتقالات زمستانی تهرانی ها را ببندند!

باید منتظر ماند و دید که آیا این تهدید محقق خواهد شد یا …

دیدگاهتان را بنویسید