شوک جدید برای پرسپولیس؛ محرومیت غیر منتظره برای خرید جدید یحیی

شوک جدید برای پرسپولیس؛  محرومیت غیر منتظره برای خرید جدید یحیی

مرتضی پورعلی گنجی با پنالتی به لیگ برتر ایران برمی گردد؟ این سوالی است که این روزها ذهن مخاطبان فوتبال را به وجد می آورد. تیم پرسپولیس در فصل بیست و یکم نتوانست پیروز شود و این بار سکوی قهرمانی را به حریف واگذار کرد و شاید به همین دلیل است که کارکنان پرسپولیس در سردرگمی شروع به خرید بازیکن برای فصل آینده کردند. یکی از خریدهای این تیم که این روزها رواج پیدا کرد مرتضی پورعلی گنجی بود.

اما شاید کمتر کسی به خاطر داشته باشد که خرید جدید پرسپولیس با محرومیت (در سال 93) از کشور خارج شد و با شروع لیگ بیست و دوم ممکن است اجازه حضور در لیگ برتر را نداشته باشند. پورعلی گنجی در بهمن ماه 93 از تیم نفت راهی لیگ چین شد که البته خرید جدید پرسپولیس قبل از عزیمت به دیدار پیکان و نفت تهران به کمک داور ضربه زد! در آن دیدار علی صفایی قضاوت بازی را بر عهده داشت و گزارشی را به کمیته انضباطی ارسال کرد و در آن به رفتار پورعلی گنجی اشاره کرد.

کمیسیون انضباطی نیز با توجه به گزارش داور و فیلم بازی نفت و پیکان این بازیکن را محروم کرد. نکته این بود که مرتضی پورعلی گنجی پیش از پایان دوران محرومیت ایران راهی چین شد و اینگونه مجبور به ترک شد! حالا بعد از گذشت هشت سال، این بازیکن باید به لیگ ایران برگردد تا برای پرسپولیس بازی کند. اما این محرومیت همچنان در بیوگرافی پورعلی گنجی باقی است و این بازیکن با همین پرونده به کشور بازخواهد گشت.

در تمام دنیا دست زدن به داور سه تا شش جلسه ممنوع است و در ماجرای آن روز پاور علی گنجی به سینه میرزابیگی زد! با توجه به رفتار غیراخلاقی پورعلی گنجی با کمک داور، این بازیکن باید بر حذف خود غلبه کند یا خیر؟ این سوالی است که باید از کارکنان کمیته انضباطی پرسید. چون پورعلی گنجی به محرومیت از بازی های خانگی محکوم شد. باید دید با بازگشت پورعلی گنجی به لیگ ایران، حسن زاده محرومیت داخلی این بازیکن را اجرا می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید