شوک برای یحیی; 10 بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت هستند

شوک برای یحیی;  10 بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت هستند

پرسپولیسی ها با یک گل ملوان را شکست دادند و سینا اصدبیگی تنها بازیکن زرد این تیم بود که در دقیقه 65 با دریافت کارت زرد جریمه شد تا با سه کارت زرد به خیل پرسپولیسی ها بپیوندد.

قرمزها حالا 9 بازیکن سه کارته در اختیار دارند که در اخطار بعدی دیدار مقابل استقلال را از دست بدهند. علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، علی نعمتی، وحدت حنان اف، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی و محمد عمری بازیکنانی هستند که در خطر دریافت کارت زرد چهارم قرار دارند.

اما مورد جالب سروش رفیعی است که در این فصل 6 کارت دریافت کرده و با کارت زرد بعدی 7 کارت دریافت کرده و دوباره محروم خواهد شد. از بین آن بازیکنان، ترابی و بیرانوند یک بار با کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند و حالا برای بازی با استقلال در شرایط نامناسبی قرار دارند.

نکته جالب اینکه از بین این 10 بازیکن روز گذشته 8 نفر در ترکیب اصلی حضور داشتند که مشخص است حذف هر یک از آنها ضربه مهلکی به پرسپولیسی ها وارد می کند و یحیی ضربه جدی خواهد زد. و بحرانی عمیق در دیدار مقابل شهرورد.

سخت ترین بازی این فصل دیدار پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان بود که بازیکنان این تیم 4 کارت زرد گرفتند، حال باید دید یحیی در بازی حساس مقابل مس کرمان چه دستوراتی به بازیکنان خواهد داد و آیا آنها مواظب خواهد بود یا نه..

جالب اینجاست که کمال سغدانیا تنها بازیکنی است که در پرسپولیس دو کارت زرد دریافت کرده است و این بازیکن که در فصول گذشته یکی از کارت های جریمه شده بود، حالا آمار مثبتی را پشت سر گذاشته است.

سعید صادقی، مرتضی پورعلیگنجی، امید عالیشاه و مهدی عبدی تک کارته پرسپولیس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید