مهدی طارمی اسکوچیچ را شست و شو داد!

مهدی طارمی اسکوچیچ را شست و شو داد!

مهدی طارمی درباره رضایت خود از روند آماده سازی تیم ملی گفت: از روند آماده سازی تیم ملی اصلا راضی نیستم. مشخص نیست تصمیم گیرندگان در فدراسیون چه کسانی هستند. برنامه بازی با کانادا از ابتدا اشتباه بود. هیچ خرید خاصی برای جام جهانی انجام نداده ایم.

مهاجم پورتو درباره تمرین تیم ملی زیر نظر اسکوچیچ می گوید: برای یک ملی پوش این وحشتناک است که فقط برای ضربه زدن به چارچوب تمرین کند. شاید ما گرفتار شده بودیم اما می دانستید وقتی بازیکنان استقلال از خط عبور می کنند عواقبی دارد و باید آنها را بپذیریم و بپذیریم. ما یک نظم خاصی از گذشته داریم و به آن عادت کرده ایم و وقتی یک سری بی نظمی ها را می بینیم در چشممان بزرگ می شود.

وی در خصوص تعداد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی افزود: تاکنون 40 تا 50 بازیکن به اردوی بحرین دعوت شده اند. تیم ملی باید طوری باشد که بخواهی پیراهن آنها را بپوشی، جایگاه پیراهن تیم ملی افتاده و همه به راحتی وارد تیم ملی می شوند.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی استعداد خوبی دارند و این می تواند یکی از با استعدادترین تیم های ایران در سال های اخیر باشد اما برای موفقیت کافی نیست. ما یک مشکل اساسی داریم. جام جهانی 4 ماه دیگر است و با این شرایط نباید موفق باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید