طوفان سرمربی سابق تیم ملی به باند طارمی، حاجی صفی و انصاری فرد/ اسکوچیچ: طارمی فکر می کند خداست!


ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912604

حمله بی سابقه دراگان به تیم ملی در آستانه بازی با انگلیس;

سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان از باند 3 ملی پوشی برای جانشینی او و جانشینی کارلوس کی روش رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی امروز ایران و انگلیس در گفت و گو با یکی از سایت های کرواسی گفت: جای مارک ویلموتس بلژیکی را گرفتم که ایران را به شرایطی رساند که نگذاشتند بدون باخت صعود کنیم. بدون امتیاز او در 2 بازی مقابل هنگ کنگ و کامبوج پیروز شد، بقیه را باخت و 7 میلیون دلار گرفت. بعد از اینکه هدایت ایران را برعهده گرفتم حتی یک امتیاز هم از دست ندادم. ما بحرین را خارج از خانه و عراق را شکست دادیم که سال هاست آنها را شکست نداده اند. در گروه دوم مقدماتی جام جهانی، کره جنوبی، عراق، امارات، سوریه و لبنان را پشت سر گذاشتیم و بعد مردی که ویلموتس را آورد و بدهی های کلانی به جا گذاشت، هدایت فوتبال ایران را برعهده گرفت.


مردم ایران گفتند ما را ببخش!

وی همچنین گفت: مردی که مجدداً به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، کارلوس کی روش پرتغالی را آورد که در این مسابقات به عنوان مربی با کلمبیا و مصر ناکام ماند. او کاری را که من 3 سال انجام می دادم به عهده گرفت. من سزاوار احترام بیشتری بودم، هیچکس نمی تواند انکار کند که آنها را از رتبه 33 به 22 در رنکینگ فیفا رساندم. از تهران که بیرون می‌رفتم، مردم می‌گفتند «ما را به خاطر کاری که با تو کردند ببخش» و طبق رسم آنجا، شانه‌ام را می‌بوسند. من نمی خواستم مشکلات را علنی کنم زیرا می خواستم فضای آرام را در تیم حفظ کنم. برای من مهم بود که در همه تصمیمات روی موضع خود بایستم. من خودم را با ملادن زگانیر، ماریو توث و کرونوسلاو راندولیچ سرمایه گذاری کردم که خود را وقف دستیابی به یک نتیجه تاریخی کردند.

اسکوچیچ درباره آینده خود گفت: در حال حاضر چندین پیشنهاد از تیم های ملی و باشگاه های آسیایی دارم اما عجله ای ندارم. من می خواهم بالاخره باشگاه یا تیم ملی را تحویل بگیرم که جاه طلبی های بزرگی دارد، چون به استثنای فولاد ایران، همیشه سرمربی تیمی بودم که همه چیز به هم می ریخت. در فوتبال کلمه کلیدی «وابستگی» است. موفقیت در هر لحظه به چیزهای زیادی بستگی دارد. فولاد که در زمان حضور من قهرمان ایران بود، فصل بعد به مقام اول نرسید زیرا 24 ساعت مانده به شروع مسابقات، 8 بازیکن استاندارد من به خدمت سربازی فراخوانده شدند.


طارمی فکر می کند در فوتبال ایران خدا هست!

سرمربی سابق تیم ملی به اختلاف خود با مهدی طارمی، ستاره تیم فوتبال پورتو اشاره و خاطرنشان کرد: هیچکس با طارمی در پورتو مشکلی ندارد اما در ایران که او جایگاه خدایی دارد، فکر می کرد که او را دارد. حق دخالت در اموری که به او ربطی ندارد. زمانی که همه مسابقات را می بردیم، طارمی علناً گفت که جو خوب نیست. طارمی را فراموش کردم و دوباره به همان روش ادامه دادم. کی روش سرمربی سابق و فعلی ایران زمانی به او کمک کرد تا به ریو آوه پرتغال بیاید و حالا او را به جام جهانی خواهد برد.


حاجی صفی، انصاری فرد و طارمی علیه من جمع شده اند!

وی درباره گانگسترهای تیم ملی تصریح کرد: طارمی باور نمی کرد در دو بازی که بردیم او را ترک کردم. حاجی صفی و انصاری فرد، دو بازیکن آاک یوننان که در پایان دوران حرفه ای خود بودند به او پیوستند. فکر نمی کردند چند ماه قبل از اینکه رئیس وقت فدراسیون (عزیزی خادم) بخواهد آنها را رها کند، آنها را نجات داده باشم. زمانی که دیدند در جنگ با دیگران شکست می خورند به طارمی پیوستند!

اسکوچیچ در پایان از رفتار حرفه ای سردار آزمون تمجید کرد و گفت: آزمون کاملا نقطه مقابل طارمی، متواضع و مهربان است و با اینکه یک نابغه فوتبالی است به راحتی می توانید او را مدیریت کنید. مربی می تواند هر بازیکنی را که بخواهد هدف قرار دهد. این با طارمی غیرممکن بود.


بیشتر بخوانید؛


حمله مستقیم سرمربی سابق تیم ملی به تاج و کی روش/ اسکوچیچ: بازیکنانم باعث اخراج من شدند!

دیدگاهتان را بنویسید