رئیس تیم ملی فوتبال فرد استثنایی نیست/ اسکوچیچ با جر و بحث رسانه ای با طارمی اشتباه کرد.

ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782305

کارشناس فوتبال ایران گفت: سرپرست تیم ملی فوتبال باید یک فرد استثنایی باشد که اینطور نبود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود اقبالی، کارشناس کنفدراسیون فوتبال آسیا و سخنران جدیدترین لیست اسکوچیچ گفت: اگر تیم ها دور هم جمع شوند و هدف تعیین کنند، باید هماهنگی صورت گیرد. تیم ملی با توجه به عدم تعادل لازم برای مقدماتی، از همان ابتدا تعدادی بازیکن را جمع کرد و با سیستم، استراتژی و برنامه سعی کرد با کمترین زمان ممکن به هدفی خاص برسد. آنها تاکنون موفق بوده اند و هیچ مشکلی نداشته اند. اگر می خواهند بازیکن اضافه کنند، الان وقتش نیست. اضافه کردن بازیکن به این مجموعه توصیه نمی شود زیرا زمان زیادی برای رساندن بازیکنان به ظرفیت مورد نظر نداریم.

وی با اشاره به مشکل حذف طارمی از لیست گفت: طارمی بازیکن بزرگی است و در سطح اروپایی بازی می کند. این باعث خوشحالی تیم هایی می شود که مقابل ما ایستاده اند. اصول کوچینگ می گوید در خانواده ای که با هم کار می کنیم، پدر خانواده در صورت بروز مشکل باید سعی کند مشکلات موجود در خانواده را حل کند. یکی از اشتباهات اسکوچیچ این بود که موضوع را تاکتیکی نشان داد.

اقبالی افزود: طارمی بازیکن بزرگی برای تیم ملی ایران نیز هست و مردی است که در این سال های کوتاه امتیازات خوبی کسب کرده است. البته او هم مجبور نبود این موضوع را رسانه ای کند. بازیگوشی باید حذف شود. سرپرست تیم ملی باید یک فرد استثنایی باشد که اینطور نبود. متأسفانه افراد حاضر در فدراسیون تجربه لازم را در عرصه فوتبال ندارند و همین امر باعث ایجاد چنین مشکلاتی شده است.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حل این مشکل اذعان کرد: طارمی 2 بازی از دست رفت و حالا وقت داریم. شاید بتوانیم با گفتگو مشکل را حل کنیم. او هم باید جلوی سرمربی مهار شود و مراقب حرف هایش باشد. این اتفاق در دنیای فوتبال هم می افتد و قابل حل است. تیم ملی ایران به خصوص در فاز هجومی بسیار قوی است و حذف طارمی برای ما سخت خواهد بود.

وی در پایان گفت: لبنان و سوریه تیم های خوبی هستند. قبل از اینکه برای تیم ملی مشکل ایجاد کنیم باید این موضوع را در خانواده حل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید