اسکوچیچ و طارمی باید اختلافات خود را حل کنند/ وقت ضربه زدن به تیم ملی فوتبال نیست

زمان: 08:32 ساعت
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784649

نمایش یوزپلنگ علیه کره جنوبی و لبنان آزارم داد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی باید اختلافات خود را حل کنند. نه با رسانه ها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ افشین گتبی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی گفت: ما دو گروه متفاوت داریم. گروهی ایرانی که باید به ما به خاطر نتایجی که گرفتیم تبریک گفت. در تاریخ فوتبال فکر نمی کنم مثل الان لژیونر داشته باشیم. این نشان دهنده کیفیت فوتبال ماست. این نسل بسیار منحصر به فرد است و وقتی نیمکت تیم ملی را می بینیم مشکلی برای صعود به جام جهانی نمی بینیم. کره جنوبی و عراق ممکن است ضعیف ترین تیم های سال های اخیر باشند.

وی گفت: ما باید از این فرصت استفاده کنیم. علیرضا بیرانوند بهترین دروازه بان آسیاست. مهاجمی بهتر از سردار آزمون نداریم. وقتی مهدی طارمی را می بینم همیشه برای تیم های دیگر خطرناک است. نگران غیبت او بودم چون این اتفاقات به تیم ملی ضربه زد. اگر مشکلی وجود دارد باید با هم آن را حل کنند. علیرضا جهانبخش را در فاینورد می بینم که یکی از بهترین های آسیاست. وقتی این چهار نفر را دیدم بدون مشکل در قطر کوهنوردی را دیدم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر به گروه دیگری نگاه کنیم، ژاپن یکی از ضعیف ترین تیم های تاریخ را دارد. عربستان واقعا تیم خوبی است. استرالیا بهترین تیم خود را دارد. عمان نیز پیشرفت کرده است. گروه دوم سخت تر است و نباید این فرصت را از دست داد.

قطبی گفت: باید برای رقابت با تیم های قدرتمند اروپا و آمریکای جنوبی در جام جهانی برنامه ریزی کنیم. بازی با کره مرا اذیت کرد. 45 دقیقه طول کشید تا یک موقعیت بدست آوریم. بازی با لبنان هم زمین بدی بود اما نباید اینطور بازی کنیم. باید بیشتر به صورت تیمی فکر کنیم و فاصله بین خطوط را بهتر کنیم که این مشکل در فوتبال ایران است.

وی درباره مشکل طارمی و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: سه امتیاز خیلی مهم است. عشق اول به بازی و وطن. دوم احترام گذاشتن به دیگران است. اگر این مشکل برطرف شود جو تیم خراب می شود. همچنین بسیار مهم است که به یکدیگر ایمان داشته باشید. حاشیه اولین کلمه ای بود که در ایران یاد گرفتم. در بیرون چنین کلمه ای وجود ندارد. وقتی در پرسپولیس بودم چند ماه بعد این حاشیه مثل طوفان برایم پیش آمد و یاد گرفتم. اگر مدیریت نشود، تیم سقوط خواهد کرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی دانم اسکوچیچ این حرف را زده یا نه، اما فکر می کنم اگر مربی می خواهد چیزی بگوید باید به بازیکنانش بگوید. مربی باید در رسانه ها از بازیکنانش حمایت کند و مسئولیت پذیر باشد. باید به بازیکنان احترام گذاشت. طارمی هم مجبور نیست در رسانه ها جوابگوی مربی باشد. او باید با مربی خود صحبت می کرد. اگر این مسابقه را ببازیم خیلی بد می شود.

قطبی در پایان گفت: فراز و نشیب های یک تیم به سرعت تغییر می کند. وقت ضربه زدن به تیم نیست. باید به خودمان اعتماد به نفس بدهیم و وقتی آنها عقب می افتند، غرور ایرانی بازیکنان زیاد بود. وقتی با لبنان مساوی می کنیم، سردار روی نیمکت می گوید می توانیم بازی را ببریم. این بسیار مثبت است و ما را خوشحال می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید