باید اردوها را تا تعیین وقت پایانی بازی های آسیایی ادامه دهیم/ در اختلافات هیات مدیره فدراسیون فوتبال دخالت نمی کنیم.


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837693

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: ما در اختلافات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دخالت نمی کنیم و تنها کارمان حمایت از تیم ملی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کیکاووس ساعدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در مراسم اختتامیه سی امین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز گفت: با وجود اینکه در گذشته سهمیه داشتند اما باعث دلگرمی است که این رشته در افتخارآفرینی نقش خوبی دارد. در برنامه و جهت گیری اصولی خود.

وی افزود: از ورزش المپیک حمایت می کنیم و امیدواریم در جدول تنیس روی میز آسیا بدرخشیم.

دبیر کمیته ملی المپیک درباره زمان برگزاری انتخابات این کمیسیون یادآور شد: تعیین زمان انتخاب یک کمیسیون بر عهده هیئت اجرایی است و با توجه به اهمیت آن این موضوع را در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک مطرح کردیم. آنها به تعویق افتاده اند و نمی دانیم چه زمانی برگزار می شود. باید اردوها را ادامه دهیم تا زمان دقیق این بازی ها مشخص شود.

وی افزود: قطعا تاریخ برگزاری این انتخابات به زودی تعیین می شود و قصدی برای به تعویق انداختن انتخابات نیست و اگر تصمیمی در مجمع گرفته شود بر این اساس است که آسیبی به ورزش قهرمانی وارد نمی شود. ما در 8 رشته در ترکیه حضور داریم و باید مجموعه نقاط قوت، فرصت ها و تهدیدها را بسنجیم و در مورد مناسب بودن ورزش قهرمانی تصمیم بگیریم و در صورت لزوم مجمع عمومی فوق العاده تشکیل دهیم.

ساعدی به تیم فوتبال امید گفت: یک قدم به تیم امید کمک کرده ایم و یک قدم دیگر هم برای تامین منابع مالی در دستور کار داریم. اما این وظیفه فدراسیون است. ما در امور فنی فدراسیون دخالت نمی کنیم. ما در دعواهای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال دخالت نمی کنیم و تنها کارمان حمایت از تیم ملی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید