دغدغه فکری ما بازی تدارکاتی و اردوی پیشروست فیفا است، هیات مدیره فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی نتایج تیم ملی باشد.


ساعت: 12:05
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885316

باید مدیریت قوی تری در تیم ملی وجود داشت.

عضو و سخنگوی کمیته فنی اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: تصمیمی گرفته شد و ما به آن احترام می گذاریم و امیدواریم این تصمیم به نفع فوتبال ما باشد. به هر حال اعضای هیأت مدیره این تصمیم را گرفتند و باید پاسخگو باشند».

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ ابراهیم قاسم پور، عضو و سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره نگرانی از وضعیت تیم ملی گفت: نگرانی وجود دارد و همه متوجه آن هستند. مسائلی بود که به آنها رسیدگی شد. یکسری از بازیکنان گفتند مناسب نیست، البته نه تکذیب می کنم و نه تایید می کنم و در کمیته فنی هم اگر تصمیمی گرفته شد، بر این اساس بود. باید مدیریت قوی تری انجام می شد و اگر این مسائل ادامه پیدا کند قطعا به تیم آسیب می زند.

وی در ادامه گفت: امیدواریم با تصمیم هیات مدیره تغییراتی در کادر فنی ایجاد شود تا بی نظمی ایجاد نشود و بین بازیکنان و کادر فنی اتحاد ایجاد شود تا بتوانیم به نتیجه برسیم. نتیجه مطلوب در جام جهانی معتقدم با بضاعتی که داریم می توانیم نتایج خوبی در جام جهانی بگیریم. اکنون دغدغه فکری ما بازی تدارکاتی و اردوی فیفادی است زیرا در گذشته نمی توانستیم بازی های خوبی برگزار کنیم. به دلیل مشکلات سیاسی پیش روی فدراسیون فوتبال و کشورمان، متاسفانه اردوها و بازی های دوستانه لغو شده است.

قاسم پور درباره اضافه شدن مربی جدید به کادرفنی گفت: نمی دانم. وقتی دوستان مصاحبه می کنند که یک نفر باید به کادر فنی اضافه شود، ما هم فکر می کنیم این اتفاق می افتد. فکر می کنم تیم ملی در شرایط فعلی نیازی به مربی بزرگ و صاحب نام ندارد و بیشتر مشکل مدیریتی داریم. باید بین بازیکنان و کادر فنی همبستگی ایجاد کنیم. کمیته فنی همه مسائل را بررسی کرد و ما فقط به مسائل مدیریتی اسکوچیچ نگاه نکردیم، مسائل فنی سرمربی تیم ملی را هم بررسی کردیم.

وی در این خصوص تصریح کرد: همه این مسائل مورد توجه قرار گرفت و به این نتیجه رسیدیم که با توجه به نزدیک بودن به جام جهانی بهتر است یک مربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب کنیم. موضوعی که اعضای هیئت رئیسه فدراسیون به آن پرداختند این بود که گفتند برای حذف اسکوچیچ باید مبلغی پرداخت کنیم و مربی جایگزین مبلغ دیگری می خواهد و آیا سرمربی جدید در این مقطع می تواند تغییری ایجاد کند؟ با نگاهی به این سوالات به این نتیجه رسیدیم که یک مربی ایرانی که کاریزمای قوی دارد می تواند مشکلات تیم ملی را حل کند که این اتفاق نیفتاد. به هر حال تصمیم گرفته شده است و ما به آن احترام می گذاریم و امیدواریم این تصمیم به نفع فوتبال ما باشد و به هر حال اعضای هیات مدیره این تصمیم را گرفته اند و باید پاسخگو باشند.

سخنگوی کمیته فنی تاکید کرد: شرایط سرمربی را در کمیته فنی بررسی کردیم و نظر خود را اعلام کردیم. اعضای هیات مدیره که با یکسری محدودیت ها مواجه بودند پس از بررسی شرایط تصمیم گرفتند و حالا باید به این تصمیم احترام بگذاریم و همه باید به هر نحوی که شده به ثبات و آرامش تیم ملی کمک کنیم. می توان. اگر ارگان یا سازمانی مانند وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال عده ای را جمع کند و بپذیرد باید به دیدگاه آنها احترام بگذارد و اگر این اتفاق نیفتد که اکنون به این شکل انجام می شود، وجود کمیته فنی نمی تواند دلیل خاصی داشته باشد

قاسم پور در پایان در خصوص استعفای برخی از اعضا به رادیو تهران گفت: برخی از دوستان به دلیل مشکلاتی که دارند کمتر در جلسات شرکت می کنند و تصمیم گرفتیم هفته آینده جلسه ای برگزار کنیم تا در مورد آینده فنی تصمیم گیری شود. کمیته.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید