حمایت فدراسیون فوتبال از تیم ملی بانوان استثنایی است/ امیدوارم به زودی جشن صعودمان را بگیریم

ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794898

مدیر فنی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: توجهی که این فدراسیون به تیم ملی بانوان دارد در فدراسیون های قبلی رعایت نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نصرت ایراندوست درباره معرفی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تیم ملی فوتبال بانوان اردیبهشت ماه سال جاری تشکیل شد و فدراسیون فوتبال دارای حمایت های لازم در این 8 ماه تیم ملی فوتبال بانوان را بسازید. از من تعریف نمی شود اما حمایت های تیم ملی فوتبال بانوان، ارائه پرواز شخصی و همچنین وجود لباس و لباس مناسب نشان از عملکرد خوب فدراسیون فعلی دارد که جا دارد از عزیزم تشکر و قدردانی کنم. تلاش بنده برای حمایت از زنان …

وی در خصوص وضعیت بازیکنان گفت: شرایط بازیکنان تیم ملی خوب است با برگزاری مسابقات لیگ برتر بانوان آمادگی و هماهنگی بازیکنان بیشتر شده است. در همین راستا از همکاری مدیران اجرایی و کادر فنی باشگاه های لیگ برتر بانوان با تیم ملی بانوان تشکر می کنم. انشاالله به زودی با پیشرفت بازیکنان نتیجه این همکاری را خواهیم دید.

مدیر فنی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان خاطرنشان کرد: از سال 74 با فدراسیون فوتبال همکاری می کند، توجهی که فدراسیون محترم به تیم ملی بانوان دارد در فدراسیون های قبلی رعایت نشده است. بازیکنان این تفاوت ها را می بینند و برای تیم ملی زحمت می کشند. امیدوارم بازیکنان با عملکرد مناسب در مسابقات جام ملت های آسیا نتایج قابل قبولی کسب کنند و با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صعود خود را جشن بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید