انصاری فرد، حاج صفی و محمدی به اردوی تیم ملی ایران دعوت شدند/ پاسخ منفی اسکوچیچ به یونانی ها

ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802382

غایب بزرگ 3 بازیکن ایرانی AAK در 2 مسابقه آریس تسالونیکی و اسپایدر

باشگاه AAK اعلام کرد که سه بازیکن ایرانی به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ باشگاه آاک یونان اعلام کرد که سه بازیکن ایرانی این تیم به نام‌های کریم انصاری فرد، میلاد محمدی و احسان حاج صفی برای دو دیدار پیش رو مقابل عراق و امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 از سوی فدراسیون فوتبال ایران دعوت شده‌اند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه AAK، این سه بازیکن کلیدی این تیم در دو بازی بعدی جام حذفی و سوپرلیگ یونان مقابل آریس تسالونیکی و اسپایدر شکست خوردند.

آاک این روزها با مشکل مصدومیت و محرومیت تعدادی از بازیکنانش و همچنین دعوت انصاری فرد، حاج صفی و محمدی به اردوی تیم ملی ایران و غیبت این 3 بازیکن کلیدی در اردوی بعدی دست و پنجه نرم می کند. دو بازی مشکلات AAK Doubles A.K.

مسئولان AAC سعی کردند یکی از سه تیم ملی ایران را در این تیم نگه دارند، اما دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران بر مصدومیت چند بازیکن دیگر تاکید کرد و درخواست AAK را نپذیرفت. هر 3 بازیکن آاک به اردوی تیم ملی پیوستند.

سه بازیکن ایرانی روز دوشنبه یونان را به مقصد تهران ترک می کنند تا به اردوی تیم ملی ملحق شوند.

دیدار تیم های ملی ایران و عراق و امارات به ترتیب 7 و 9 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. شاگردان اسکوچیچ در صورت پیروزی مقابل عراق در جام جهانی 2022 حذف خواهند شد.

تیم فوتبال آاک در پایان هفته هفدهم سوپرلیگ یونان به همراه سه بازیکن ایرانی خود با 33 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید