توصیه استقلالی: اسکوچیچ از مهدی طارمی عبور کند

توصیه استقلالی: اسکوچیچ از مهدی طارمی عبور کند

رسول خطیبی بازیکن سابق تیم ملی که در زمان بازی هم در هامبورگ حضور داشت می گوید سرمربی تیم ملی باید بازیکنانی را که نسبت به او اظهارنظر می کردند حذف کند تا نظم و انضباط در تیم برقرار شود.

وی در مورد نگرانی از جو حاکم بر تیم ملی می گوید: نگرانی ها کاملا به جاست. این بازیکن حق اظهار نظر درباره فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی را ندارد. حتی درست است متاسفانه این از ضعف فدراسیون فوتبال است که بازیکن به خودش اجازه می دهد در مورد سرمربی تیم ملی نظر بدهد و در مورد ماندن و رفتن او اظهار نظر کند. ببینید آنها چگونه با این اتفاقات در دنیای فوتبال حرفه ای برخورد کردند. کانتونا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به همین دلیل چند سالی تیم ملی را از دست داد. یا بنزما که سال ها در رئال بازی می کند و جزو بهترین هاست. او درباره سرمربی تیم ملی هم صحبت کرد و اگر اشتباه نکنم 7-8 سال است که به اردوی تیم ملی دعوت نشده است.

به نظر من چنین بازیکنانی حتی اگر بهترین باشند باید از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شوند. مهمترین عامل موفقیت در هر تیمی نظم و همدلی است. وقتی حرم ها برداشته می شوند و همه خارج از حیطه وظایف خود هستند، جمع آوری تیم دشوار خواهد بود. حتی اگر بهترین بازیکنان را داشته باشید. باز هم تکرار می کنم فدراسیون فوتبال در ماه های اخیر با رفتارهای بی تدبیری تیم ملی و سرمربی تیم ملی را زیر سوال برده است.

اشاره صریح رسول خطیبی به مهدی طارمی است. بازیکنی که اخیرا در گفتگو با عادل فردوسی پور گفته اسکوچیچ نباید بازیکنان زیادی را برای اردوی دوحه به اردوی تیم ملی دعوت می کرد! باید منتظر ماند و دید که آیا اسکوچیچ مهدی طارمی را از اردوی تیم ملی حذف خواهد کرد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید