اسکوچیچ در مقابل آقای رئیس; این یارو عامل دردسر است!/ آیا مجدی پروژه عبور از استیلی را قبول می کند؟


ساعت: 18:49
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884270

سرمربی تیم ملی در نشست با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به شدت از عملکرد سرمربی تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماجرای نیمکت نشینی تیم ملی هنوز تمام نشده و این ماجرا ادامه دارد. پس از بازداشت دراگان اسکوچیچ به نظر می رسد این نیمکت دیگر رنگ آرامش را نخواهد دید و آبستن اتفاقات جدیدی خواهد بود.

ظاهرا در جلسه اجماع رئیس فدراسیون فوتبال که قبل از جلسه بازداشت اسکوچیچ در ساختمان فدراسیون فوتبال برگزار شد، دراگان اسکوچیچ سخنان تندی در مورد عملکرد حمید استیلی مدیر تیم ملی بیان کرد و خاطرنشان کرد: بی نظمی در اردوی تیم ملی او می داند و احساس می کند تا زمانی که با اتفاقات اردو آشنا نشود، نمی تواند با اغتشاشگران و بازیکنان مزاحم برخورد کند.

ظاهرا اسکوچیچ مدعی است که تمرکزش روی مسائل فنی تیم ملی است و نمی تواند همزمان به اصول و قواعد در اردوی تیم ملی توجه کند، بنابراین طبیعی است که برخی بی نظمی ها در اردوی تیم ملی شکل بگیرد. .

پس از روی نیمکت گذاشتن اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، این ماجرا در جلسه هیئت مدیره ابعاد جدیدی به خود گرفت.

پس از طرح این موارد در جلسه، این موضوع در جلسه مشترک هیات مدیره و کمیته فنی نیز مطرح می شود و برخی از حاضران در جلسه به صورت غیرمستقیم از عملکرد استیلی انتقاد می کنند و خواستار برخورد جدی با سازندگان جانبی می شوند که در نتیجه در بیانیه فدراسیون فوتبال خطاب به تیم ملی آمده است که برای همه اعضای هیئت مدیره قابل مشاهده است.

اما سوال اینجاست که آیا با وجود لوگوی اتحادیه فوتبال، فضای فعلی بازیکنان و منتقدان ملی تغییر خواهد کرد یا تنش بین هواداران و هواداران سرمربی در اردوی تیم ملی باقی خواهد ماند؟

از طرفی با توجه به گلایه های سرمربی کروات تیم ملی آیا رابطه استیلی و اسکوچیچ مثل قبل خواهد بود یا پروژه حذف بازیکن سابق تیم ملی کلید خواهد خورد؟

با این حال، با توجه به دوستی بسیار نزدیک مجدی و استیلی، احتمال این اتفاق بسیار بعید به نظر می رسد، مگر اینکه سرپرست تحت فشار قرار بگیرد و تصمیم به عبور از استیلی بگیرد که طبیعتا برای مجدی نیز هزینه خواهد داشت.

البته برخی معتقدند از آنجایی که اردوی تیم ملی به بعد از انتخابات اتحادیه فوتبال انگلیس موکول می شود، شاید قبل از تصمیم مجدی برای ایجاد تغییرات اساسی در کادر مدیریتی تیم ملی، همه دوستان او مجبور شوند از تیم ملی خداحافظی کنند. تیم تا زمانی که کادر جدید مورد نظر رئیس بعدی فدراسیون فوتبال تشکیل شود.


* درخواست ویژه اسکوچیچ من بیل مکانیکی می خواهم

با توجه به رسوایی های اخیر در اردوی تیم ملی و انتقاد تند اسکوچیچ از استیلی، سرمربی تیم ملی درخواست ویژه ای از رئیس فدراسیون فوتبال داشت.

دراگان اسکوچیچ از میرشاد مجدی خواست تا شرایطی را برای بازگشت کریم باقری به تیم ملی فراهم کند. وی به رئیس فدراسیون گفت: به حضور باقری و حضور او در جام جهانی در کنار تیم ملی نیاز فوری دارم. طبق شنیده های ما مجدی هم برای جلب رضایت باقری صحبت کرده اما ظاهرا آقای کریم هم شرایط خاص خودش را دارد.

کریم باقری هیچ وقت آرزوی سرمربی شدن نداشت و این موضوع به نفع مربیان خارجی است زیرا با یکسری مسائل احساس راحتی می کنند. البته مشکل حضور همزمان باقری در تیم ملی و پرسپولیس باید حل شود اما این مربی می تواند نظم و انضباط را در اردوی تیم ملی به ارمغان بیاورد که این برای اسکوچیچ عامل مثبتی است چرا که تجربه ثابت کرده است. نمی تواند یا نمی خواهد بازیکنان تیم ملی از عهده او بر می آیند و البته به راحتی می تواند این کار را به باقری بسپارد.

انتهای پیام/

منبع: ایران ورزش

دیدگاهتان را بنویسید