استیلی: بعید است اسکوچیچ از دست برود

کارنامه دراگان اسکوچیچ در فوتبال ایران با هیچ مربی دیگری قابل مقایسه نیست، اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد در حالی که ملی پوشان پس از سال ها همکاری با کارلوس کی روش، همکاری کوتاهی با مارک ویلموتس و بیش از فوتبال ایران داشتند. فایده داره احتمالا با پولی که از ایران میگیره موجودی حسابش رو زیاد میکنه!

اسکوچیچ در شرایطی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد که عده کمی به موفقیت او در تیم ملی خوشبین بودند و دسته گل هم دادند! ویلموتس برای خروج از گروه خود در دور دوم مقدماتی جام جهانی و ادامه مسابقات در بحرین به معجزه نیاز داشت که این اتفاق افتاد و اسکوچیچ بهترین نتایج ممکن را در تاریخ تیم ملی تا اینجای کار کسب کرد.

سرمربی کروات 14 برد، 14 تساوی و یک تساوی کسب کرده و سریع ترین زمان تاریخ تیم ملی را در جام جهانی جشن می گیرد. با این حال هنوز مشخص نیست که او هدایت تیم ملی را در جام جهانی بر عهده بگیرد یا خیر.

با توجه به اینکه اسکوچیچ تا پایان جام جهانی با تیم ملی قرارداد دارد، از روزی که میرشاد ماجدی به طور موقت جایگزین شهاب عزیزی هادم شد، زمزمه هایی به گوش رسید که شاید پس از مشخص شدن رقبای تیم ملی در جام جهانی، اسکوچیچ مربی دیگری بدهد و کار به جایی رسیده که گفته می شود اگر تیم ملی به کره جنوبی ببازد، پروژه جایگزینی اسکوچیچ زودتر کلید می خورد.

حمید استیلی، سرمربی جدید تیم ملی در واکنش به شایعات مطرح شده به خبرنگار فوتبال گفت: تا جایی که من اطلاع دارم اسکوچیچ تا پایان جام جهانی با تیم ملی قرارداد دارد. فدراسیون قصد دارد یک مربی موفق را اخراج کند.

دیدگاهتان را بنویسید