در جلسه سرپرست فدراسیون صدای سرمربی تیم ملی نیز به گوش رسید؛ شکایت اسکوچیچ از استیلی!/ تبلیغات، اولویت آقای رئیس


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883498

عملکرد استیلی به عنوان سرپرست تیم ملی در این مدت کوتاه به قدری منفعل بود که انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال پس از دوران شهاب عزیزی خادم از اولویت های اول فدراسیون بود و در نهایت هیات مدیره فدراسیون با انتخاب حمید استیلی کاپیتان سابق، انتخاب عاقلانه ای انجام داد. از تیم ملی و پیشکسوت سرشناس. شایان ذکر است استیلی جایگزین مجتبی سهری شد که چهره ای ناشناخته و بدون رزومه در فوتبال ایران بود.

مدت کوتاهی پس از انتخاب استیلی، بحث حقوق بیش از 100 میلیونی او سر و صدای زیادی به پا کرد، اما مقایسه نام او با سرپرست قبلی و البته بدون نام و نشان گرفتن سرپرست قبلی باعث شد که انتقاد چندانی نسبت به او وجود نداشته باشد. استیلی.

اما عملکرد استیلی به عنوان سرمربی تیم ملی در این مدت کوتاه به قدری منفعل بود که انتقادات زیادی را به دنبال داشت. بعد از سفر ناموفق به کانادا و اشتباهات استیلی در جریان این اتفاق، حالا در ترکیبی که حول و حوش تیم ملی و اختلافات و اختلافات به وجود آمده، نقش او نیز بسیار مهم است، بنابراین در جلسه هیئت مدیره از کارگردانان با اسکوچیچ، او در این مورد صحبت می کند بسیاری از اتفاقات رخ داده است.

گفته می شود در جلسه اعضای رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص عملکرد دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به انتقاد برخی از حاضران درباره بروز اختلال در اردوهای تیم ملی: مسئولیت فنی تیم و همه بر عهده من است. ما اتفاقات مربوط به این موضوع را قبول داریم، اما سفر بازیکنان و رویدادهای کمپ به عهده سرپرست تیم است و طبیعتا وقتی سرپرست تیم به من گزارش می دهد، می توانم نسبت به آن واکنش نشان دهم!

حضور حمید استیلی پس از این اظهارنظر در ساختمان فدراسیون فوتبال، گمانه زنی های مختلفی را در این زمینه ایجاد کرد، هرچند هیچ گونه شفاف سازی در این زمینه صورت نگرفت و جزئیات مطرح شده در این جلسه هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است، اما پیش از آن قابل رویت باشد. ، اینکه حضور استیلی در آن جلسه بی ارتباط با صحبت های اسکوچیچ نبود.

عجیب است که به نظر می رسد حمید استیلی به اهمیت جایگاهی که در دست گرفته است، پی نبرده است، زیرا در ماه های اخیر بارها او را در برنامه ها و گزارش های تبلیغاتی دیده ایم که آخرین آن مربوط به برنامه تبلیغاتی یک رسانه بلندپایه بود. باشگاه بدنسازی پروفایل با حضور استفان افنبرگ . شاید استیلی باور نداشته باشد که حضورش در چنین برنامه هایی لطمه ای به ناموس و جایگاه حقوقی تیم ملی وارد کند اما باز هم مانند یک پیشکسوت بازنشسته بی مکان و خانه رفتار می کند. معمولاً منافع اقتصادی در این زیربرنامه های گزارشگری برای معیشت چنین افرادی مهم است و نباید آنقدر برای سرمربی تیم ملی مهم باشد!

اما همانطور که انتظار می رود بعید است با حضور استیلی در تیم ملی اتفاق خاصی بیفتد چرا که به گفته میرشاد مجدی او این مسئولیت را بر عهده گرفته است و بعید است مجدی هدایت تیم ملی را انتخاب کند اما حمید استیلی نیز باید عملکرد خود را بررسی کند، استیلی مسئولیت مهمی را بر عهده گرفته است به همین دلیل جامعه فوتبال بر اساس قرارداد حرفه ای که با فدراسیون فوتبال منعقد کرده از او انتظار دارد و با حضور در این سمت مبلغ قابل توجهی دریافت خواهد کرد. او باید کمی با احتیاط رفتار کند تا ذخیره کمتری در تیم ملی وجود داشته باشد.

استیلی در حال حاضر سمت حقوقی به عنوان مدیر تیم دارد اما انتظار می رود او زمان بیشتری را برای تیم ملی سپری کند و به جای حضور در مراسم تبلیغاتی به دنبال ایجاد آرامش در اردوی پرتنش تیم ملی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید