استخوان در زخم؛ خبری از انتخاب سرمربی نیست/ سرمربی جدید تیم ملی با سرپرست فدراسیون می آید.


ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882904

اگر میرشاد مجدی بخواهد درباره تیم ملی فوتبال تصمیمی بگیرد، مطمئنا این تصمیم توسط رئیس بعدی فدراسیون فوتبال وتو خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بحث انتخاب سرمربی جدید تیم ملی یاسین مهمترین بحث این روزهای فوتبال ایران برای دراگان اسکوچیچ است. هیات رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته با حضور اسکوچیچ جلسه ای برگزار کرد و در یک جلسه طولانی به دفاعیات مربی کراوات گوش داد اما این جلسه بدون نتیجه و تصمیمات ملموس به پایان رسید.افکار عمومی رفت.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در عین حال مدعی شد که جلسه دیگری در هیات رئیسه برای تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی برگزار شده و اعضا درباره وضعیت سرمربی تیم ملی به جمع بندی می رسند. اما علیرغم اظهارات سخنگوی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه هیات رئیسه سعی خواهد کرد شرایط موجود را بررسی و تصمیم گیری کند.در خصوص سرنوشت کادر فنی تیم ملی، شواهد و مدارک موجود نشان می دهد که آنها فاقد هرگونه شرایط هستند. قصد دارد از وضعیت پیش آمده خارج شود. به همین دلیل پس از 6 ساعت بحث و بررسی به نتیجه مشخصی نرسیدند و مجبور شدند به امید اینکه پس از جلسه راه حلی پیدا شود، با وعده ای جدید به طور موقت به جلسه بی نتیجه خود پایان دهند.

گفته می شود در این جلسه برخی از اعضا از میرشاد مجدی می پرسند که جایگزین اسکوچیچ کیست اما پاسخ روشنی از رئیس فدراسیون فوتبال دریافت نمی کنند به همین دلیل جمع بندی این جلسه به جلسه بعدی موکول می شود. برای انتخاب جانشین اسکوچیچ.

اما یکی از بزرگ ترین نگرانی های مطرح شده در جلسه دیروز که موضوع بحث طولانی و مهمی بود، اختلاف ظاهری بین بازیکنان تیم ملی بود که مورد تایید هیچ یک از اعضا قرار نگرفت اما نتیجه مشخصی حاصل نشد. در این زمینه یا .

شنیده ها حاکی از آن است که برخی از اعضا این رویه را بسیار نامناسب توصیف کرده و خواستار برخورد با بازیکنان خاطی بوده اند، اما بدون نتیجه گیری مشخص در این خصوص، موضوع به طور غیرمنتظره کنار گذاشته می شود تا مشخص شود برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال با آن برخورد نمی کنند. بازیکنان تیم ملی می ترسند و نمی خواهند ریسک برخورد با متخلفان را بپذیرند، بنابراین ترجیح می دهند این موضوع را نادیده بگیرند.

البته هیئت مدیره اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل عدم حضور رسمی نمی تواند تصمیم قانونی برای برکناری اسکوچیچ بگیرد، بنابراین به نظر می رسد این وضعیت تا زمان انتخابات اتحادیه فوتبال انگلیس ادامه داشته باشد، بنابراین رئیس جدید اتحادیه می تواند سرنوشت کادر فنی فدراسیون فوتبال را تایید کند. تیم ملی.

در حال حاضر به دلیل به حد نصاب نرسیدن جلسات این گروه با واژه اجماع برگزار می شود بنابراین نمی توان انتظار تصمیم گیری در این راستا را داشت. اگر میرشاد مجدی بخواهد برای تیم ملی بزرگسالان تصمیمی بگیرد، مطمئناً این تصمیم توسط رئیس بعدی فدراسیون فوتبال وتو خواهد شد زیرا مبنای قانونی ندارد. درست مانند انتخاب صمد مرفاوی و مریم آزمون که بدون تایید قانونی و بر اساس اساسنامه آنها فعالیت آنها غیرقانونی است. بنابراین به احتمال زیاد سرنوشت کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران تا انتخابات 17 شهریور به همین شکل باقی خواهد ماند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید