اسکوچیچ هم میره؟/ پوست موز زیر پای استیلی


ساعت: 20:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894573

پس از انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال به نظر می رسد تغییرات بزرگی در فدراسیون فوتبال در راه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از وعده های ویژه مهدی تاج پیش از انتخابات ایجاد تحولی عظیم در لایه های مدیریتی فوتبال به ویژه تیم ملی بود. با توجه به اینکه اکنون زمان آن رسیده است که رئیس جدید اتحادیه فوتبال انگلیس به وعده های انتخاباتی خود عمل کند و در راستای تحقق وعده های خود گام بردارد، رهبری اتحادیه فوتبال انگلیس برای ایجاد تغییراتی که می خواهند برای رسیدن به اهداف خود از این هفته شنیده می شود. آینده آغاز می شود.

اما سوال اینجاست که تغییرات از کجا خواهد آمد؟ انتظار می رود روند تغییرات از تیم ملی بزرگسالان آغاز شود. به نظر می رسد هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با تشکیل جلسه فوق العاده در خصوص تعیین کادر فنی تیم ملی که می تواند با قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ به جمع بندی نهایی برسد.

اگرچه پس از اظهارنظر نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در حاشیه افتتاحیه جام حذفی، برخی مدعی شدند که تغییر در تیم ملی مطرح نیست، اما نبی گفت: نمی توان در مورد ملی پوشان تصمیم گرفت. تیم به تنهایی اما طبق آیین نامه این امر باید با تایید هیات مدیره انجام شود.

بر این اساس می توان گفت که روند تغییر ترکیب فنی منتفی نیست. در خصوص سرنوشت حمید استیلی نیز شنیده می شود که برخلاف اظهارات وی مبنی بر ابقای وی در این سمت، تصمیمی برای ادامه حضور وی گرفته نشده است و با توجه به سیگنال های موجود در فدراسیون، احتمال ابقای وی بسیار زیاد است. کم اهمیت. به نظر می رسد باید منتظر خداحافظی استیلی با مسئولیتش روی نیمکت تیم ملی باشیم.

یکی دیگر از اتفاقاتی که به احتمال زیاد در هفته آینده رخ خواهد داد، معرفی سخنگوی جدید فدراسیون فوتبال است و به این ترتیب دوران سخنگویی احسان اصولی به پایان می رسد و او تنها به عنوان عضو هیئت مدیره به فعالیت خود ادامه می دهد. از مدیران و رئیس کمیته فوتسال.در فوتبال ادامه دارد.

تغییرات در دپارتمان های اتحادیه فوتبال نیز محتمل است، به خصوص که برخی از دپارتمان ها توسط ناظر مدیریت می شوند، به همین دلیل در هفته آینده برخی انتصابات دپارتمان پیش بینی می شود و سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال مسئولیت جذب نیرو را بر عهده خواهد داشت. اقدامات جدید انجام خواهد شد.

موضوع مهم دیگری که به زودی حل خواهد شد، موضوع کمیسیون بدوی و تجدیدنظر برای صدور پروانه های حرفه ای است. به نظر می رسد مکاتباتی با کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه انجام شود تا موانع پیش روی این کمیسیون برای رفع تعلیق رفع شود تا روند رسیدگی به وضعیت مجوز حرفه ای باشگاه های ایرانی از سر گرفته شود.
منبع: ایران ورزش

دیدگاهتان را بنویسید