سکوت مجدی در مورد اخراج اسکوچیچ چیست؟/ قیمت بازی با سرنوشت تیم ملی چقدر است؟!


ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882579

آیا این اتفاقات و جلسات مربوط به کاندیداتوری میرشاد مجدی است و آیا این اتفاق به نوعی جزء برنامه انتخاباتی آقای وترج برای پیروزی در انتخابات است؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عصر دوشنبه اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال که به انتخاب میرشاد مجدی انتخاب شده بودند تصمیم گرفتند دراگان اسکوچیچ را برکنار کنند اما در اوج ناباوری این موضوع هنوز به طور رسمی از سوی فدراسیون فوتبال تایید نشده است اما ناظر و دبیرکل فدراسیون در حال از دست دادن زمان بودند و خودشان را توجیه کردند، تیم ملی را در مخاطره آمیزترین شرایط قرار دادند تا نگرانی هواداران از سرنوشت تیم ملی در آستانه رقابت های جهانی دوچندان شود.

میرشاد مجدی که روز دوشنبه با تصمیمات عجیب خود در خصوص کاندیداتوری در انتخابات آتی فدراسیون فوتبال نشان داد قدرت تصمیم گیری ندارد، حالا سرنوشت تیم ملی را به خطر انداخته است تا بتواند امتیاز بیشتری بگیرد. به این ترتیب اما باید بله این نکته مهم و کلیدی نشان داد که مسئولیت نتایج تیم ملی در مسابقات جام جهانی بر عهده خود مجدی است و در آینده هیچ عذرخواهی از او و همکارانش پذیرفته نخواهد شد.

از آنجایی که میرشاد مجدی در خصوص انتخاب اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال با مهرداد سراجی عضو تعلیق شده فدراسیون فوتبال مواجه شد و انتخاب آنها را مشروع توصیف کرد، اکنون باید موضع خود را صریح و شفاف اعلام کند که آیا نظر کارشناسی آنها را می‌پذیرد یا خیر. در مورد اسکوچیچ، آیا رویکرد او نسبت به این موضوع متفاوت است؟

مسئولان وزارت ورزش و جوانان در روزهای اخیر بارها اعلام کرده اند که هیچ دخالتی در امور فدراسیون فوتبال ندارند و تصمیم گیری بر عهده فدراسیون است، پس چرا میرشاد مجدی نظر خود را درباره این برکناری اعلام نکرد. اسکوچیچ؟ آیا خبری از پشت صحنه هست که افکار عمومی و اهالی فوتبال از آن اطلاعی نداشته باشند؟

آیا این اتفاقات و جلسات مربوط به کاندیداتوری میرشاد مجدی است و آیا این اتفاق به نوعی جزء برنامه انتخاباتی آقای وترج برای پیروزی در انتخابات است؟

به نظر می رسد میرشاد مجدی بیشتر به موفقیت خود در انتخابات هشتم شهریور 1401 می اندیشد تا موفقیت تیم ملی در جام جهانی قطر، وگرنه زمانی که حیدر بهاروند را از سرمربیگری برکنار کرد می توانست در مورد سرمربی صحبت کند. لیگ تیم ملی هم باید تصمیم بگیرد اما برخورد دوگانه آقای وتراج با سرنوشت کادر فنی تیم ملی نشان از این دارد که میرشاد مجدی بازی انتخاباتی جدیدی را آغاز کرده و می خواهد از این موضوع به عنوان اهرم فشار استفاده کند. برای کسب امتیاز بیشتر در رقابت های انتخاباتی. مراجعه كردن
انتهای پیام/
منبع: ایران ورزش

دیدگاهتان را بنویسید