تماس مجدی با دایی برای هدایت تیم ملی فوتبال

خداداد افشاریان درباره برخی اقدامات ملی گرایان در روزهای اخیر گفت: یک بار برای قضاوت به سوریه رفتم و وقتی فهمیدند من ایران هستم همه مردم آنجا با علی دایی تماس گرفتند. او به خاطر تیم ملی اش شناخته می شود نه نام باشگاهی اش. بازیکنان بزرگی مثل علی کریمی، کریم باقری و استیلی و… در کنار دایی هم حضور داشتند و آیا رفتار غیرعادی آنها را دیده اید؟ آیا تا به حال یک بحث خسته کننده بین آنها دیده اید؟ اگر امکان داشت خودشان جمع می کردند.

وی در خصوص اینکه در آن زمان شبکه های اجتماعی وجود نداشت، گفت: به هر حال اینها بازیکنان بزرگی بودند و می توانستند برای کشور هزینه زیادی داشته باشند، اما همیشه آقایان بودند. الان بازیکنان خوب و توانمند هستند اما چه وجه مشترکی با هم دارند که سرمربی تیم ملی و کی سرپرست فدراسیون و چه حامیانی دارد. بگذارید مردم از رفتار حرفه ای شما خوشحال شوند و اجازه دهید ما بازی های باشکوه جام جهانی را انجام دهیم و شادی را به مردم برگردانیم.

عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا با علی دایی درباره سرمربی تیم ملی صحبت کرده اید یا خیر، گفت: میرشاد مجدی رئیس فدراسیون با او تماس گرفت اما به دلیل رفتارهایش در فضای مجازی و محافل خصوصی از آمدن خودداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید