تلاش برای تنفس مصنوعی به تداخل/تماس پس از تماس و بی توجهی مردم


ساعت: 14:00
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919486

درخواست های مکرر دشمن برای اغتشاش در ایران سنگ تمام گذاشت تا بصیرت، وفاداری و دلبستگی مردم به انقلاب اسلامی، ولایت قانونمند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمایان شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیش از 90 روز از تبدیل اعتراضات به اغتشاشات می گذرد، همچنان شاهد فراخوان هایی هستیم که برنامه ریزان تلاش می کنند جان تازه ای به اغتشاشات بدهند. عوامل زیادی در فرونشست ناآرامی ها دخیل هستند که مهمترین آنها تضعیف مطالبات مردمی و استفاده از سلاح توسط شورشیان و ورود به مرحله مسلحانه است که امنیت این تجمعات را سلب کرده است. از منظر روان‌شناختی باید دید که وقتی درخواست‌های ارائه شده بی‌اثر باشد; اما برنامه ریزان همچنان از این ابزار مرده برای احیای شورش ها استفاده می کنند، کاملاً واضح است که مشتریان این تماس ها چاره ای جز نپیوستن ندارند.

فراخوان هایی که با خشونت و فحاشی همراه بود و فرهنگ ایرانی این امر را منعکس نمی کرد، باعث شد معترضان وضعیت اقتصادی از این دعوا فاصله بگیرند و این شورش ها در واقع قدرت مردمی خود را از دست دادند. اعتصابات ملی که با آگاهی از مشکلات معیشتی تجارت و تلاش برای متحد کردن آنها با منطق زور و تهدید صورت گرفت به جایی نرسید.

متولیان این جریان که سعی در تحریک اقوام ایرانی به تجزیه طلبی داشتند، با کشتار مردم از اقوام مختلف این پروژه را پیش بردند. پس از ویران شدن این پروژه و افشای بانیان آن، موضوع فراخوان ها رنگ دیگری به خود گرفت. پس از دستگیری بسیاری از رهبران و برگزاری جلسات دادگاه آنها، این تماس ها به اعتراض به رای دادگاه تبدیل شد.

آشوبگرانی که فهمیدند انقلابشان فقط در فضای مجازی است و از توهم حداکثری بیرون آمده اند دیگر پیگیر فراخوان ها نیستند و دیده می شود که آخرین تلاش های غربی ها برای احیای این پروژه بی نتیجه است.

علی حدادی عضو کمیته امور داخلی کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در خصوص تماس های متعدد معاندین و عدم حمایت و استقبال مردمی گفت: واضح است که برگزارکنندگان این گفتگوها ارزیابی درست و شناخت دقیقی از جامعه ایران ندارند. آنها بارها نشان داده اند که در برنامه ریزی و توطئه علیه ایران از محاسبات خود نتیجه گرفته اند.

حدادی با اشاره به اینکه مردم ما در سختی های پیش رو همواره پشتیبان نظام و دولت خود بوده اند و در صحنه های مختلفی که نیاز به مشارکت آنها بوده حضور داشته اند، گفت: بهترین مردم را داریم. مردم ما همواره قدردان شهدا و گران قدر نظام بوده اند و حاکمان وظیفه سنگینی دارند که نسبت به رفع مشکلات مردم توجه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم زیرک از توطئه ها علیه خود آگاه بودند و به این فراخوان ها عمل نکردند و نخواهند کرد، تصریح کرد: مردم ما با زیرکی و اقدامات موثر خود در مقابل توطئه ها و نقشه های نظام حاکم مقاومت نمی کنند. همچنین افرادی که به این موضوع نگاه می کنند، نوبت آنها است، آنها را دادند. در بحث تماس ها نیز چنین است که ملت شریف ایران با همراهی نکردن با یاغیان، یک نه بزرگ به آنها گفته اند و همیشه همین را تکرار می کنند.

به گزارش دانا؛ پس از فروکش کردن تب این التهابات، چهره پاکی از متولیان غربی تا سران داخلی برای مردم آشکار شد. مردم متوجه شدند که موضوع مرگ مهسا امینی بهانه ای برای آشوب است. تلخی اقتصاد را در سایه فتنه گری چشیدند و دیدند که این فتنه ها رنگ و بوی مطالبات مردم را ندارد و امرار معاش را دشوارتر و اقتصاد را بیش از پیش زمینگیر می کند.

حمله تروریستی به معبد شاهچراغ (ع) نیز تجربه ای عینی بود تا با هزینه هنگفتی متوجه شویم که نقض امنیت داخلی تنها راه را برای گروه های تروریستی باز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید