درآمد یک پروانه به بزرگراه شمال تزریق می شود/ پروژه تنفس مصنوعی 450 میلیارد تومانی قطار شهری کرج

ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1784991

مصطفی سعیدی سیرایی گفت: در نظر داریم درآمد اضافی که به دستور استاندار البرز ایجاد می شود را در زمینه صدور مجوز طرح واحد در بزرگراه شمال هزینه کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهردار کرج در گفت و گو با تیتریک با اشاره به اینکه کار در بزرگراه شمال در حال انجام است اما نه به صورت مطلوب و مطلوب، گفت: عمده مشکلات این پروژه به دلیل تامین اعتبار است. منابع.”

مصطفی ساعدی سیرایی افزود: سیاست ما این است که با اولویت خرید پل های B1 و B0 ادامه دهیم زیرا خرید B1 B1 خارجی است. دیروز به پیمانکار دستور تزریق پول برای خرید کابل های مورد نظر داده شد.

وی گفت: در نظر داریم درآمد اضافی که با دستور استاندار البرز ایجاد می شود در زمینه صدور مجوز نقشه بزرگراه شمال هزینه کنیم تا در اسرع وقت شاهد کار این پروژه باشیم. “

سیرایی گفت: با همراهی اعضای شورا از سه راهی طالقانی تا میدان امام حسین (ع) و پل شهید سلطانی بازدید به عمل آمد. ع) و به سه راهی طالقانی و در 45 متری گلشهر متصل است.

شهردار کرج در خاتمه خاطرنشان کرد: با تزریق 450 میلیارد تن فولاد به پروژه قطار شهری کرج، پیمانکار به فعالیت خود ادامه می دهد تا در اسرع وقت گام های مهمی در جهت بهره برداری بردارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید