گفتگوی مجدی با دبیرکل فیفا در مورد خواسته های ایران / ملی پوشان حتما بازی تدارکاتی در اتریش دارند


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890058

ممکن است با یک تیم محلی در تهران بازی داشته باشیم.

عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه رئیس فدراسیون با دبیرکل فیفا درباره پول و مطالباتی که از فیفا می خواهیم صحبت می کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ احسان اصولی عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره علت سفر دبیرکل و سرپرست فدراسیون به سوئیس گفت: سفر دبیر کل و سرپرست فدراسیون هر کدام دارای مشکلات خودش را دارد و فقط یکی یکی اتفاق می‌افتد و هم زمان. موضوع لباس تیم ملی جام جهانی یکی از موضوعاتی است که باید در آنجا ارائه شود و برند مجید برای طراحی و شکل لباس نیاز به تاییدیه دارد و در این خصوص جلسه توجیهی برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: موضوع دیگر این است که مجدی با دبیرکل فیفا دیدار می کند و همچنین از اردوی تیم ملی در اتریش بازدید و شرایط برگزاری اردوی تدارکاتی در روز آینده فیفا را بررسی خواهد کرد. در نشستی که مجدی با دبیرکل فیفا خواهد داشت، موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. از جمله پول و مطالباتی که از فیفا می خواهیم. بحث و گفتگو انجام می شود و انشاالله نتیجه آن برای فوتبال ما مفید باشد.

اصولی درباره آمادگی ملی پوشان برای حضور در اردوی اتریش گفت: کار نهایی انجام شده و با یکی از دو تیم قرارداد بسته شده است که به محض تمام شدن همه چیز به اطلاع شما خواهیم رساند. بعدازظهر دیروز در تهران با دراگان اسکوچیچ جلسه داشتیم و امروز سرمربی تیم ملی به قطر می رود و دیدار چند لژیونر ایرانی در قطر را تماشا می کند. از 31 شهریور اردو را در تهران با بازیکنانی که در لیگ برتر بازی می کنند آغاز می کنیم.

وی در این خصوص تاکید کرد: احتمالا یک دیدار تدارکاتی در تهران خواهیم داشت و حریف تیم ملی ممکن است داخلی یا خارجی باشد. امکان بازی با تیم بومی وجود دارد اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ایم. بین 21 تا 27 شهریور که تیم ملی می خواهد به اتریش برود، مسابقه خواهیم داشت. ما تمرکز زیادی روی حریف نداشتیم و فقط می خواهیم یک بازی انجام دهیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره کمبود تماشاگر در مسابقات لیگ برتر اذعان کرد: این موضوع توسط دوستان ما در سازمان لیگ در حال رصد است و هنوز اطلاعات کاملی که بتوانم بگویم دریافت نشده است. امیدوارم به زودی شاهد اتفاقات خوبی باشیم و به سمتی برویم که خود را از حضور تماشاگر در ورزشگاه ها محروم نکنیم.

اصولی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: روز گذشته یک دوره دانش افزایی برگزار کردیم که در آن اساتید مدرسه فوتسال و آقای ترکلی زاده که از چهره های شناخته شده هستند در این جلسه حضور داشتند و در این مراسم از پیشکسوتان فوتسال نیز تجلیل شد. . تیم ملی فوتسال در تورنمنت بین قاره ای تایلند شرکت می کند و اردوی تیم ملی فوتسال دوم شهریورماه برگزار می شود.

وی در نهایت به رادیو تهران گفت: 26 شهریورماه به تایلند می رویم و 6 شهریور تیم ملی به تهران بازمی گردد و سپس 14 مهرماه نیز تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا به کویت اعزام می شود. به نوعی تیم فوتسال از 11 شهریور تا پایان بازی های آسیایی در اردو و مسابقات حضور خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید