اسکوچیچ از این دو ملی پوش عبور می کند

اسکوچیچ از این دو ملی پوش عبور می کند

تیم ملی چند ماه مانده به شروع جام جهانی در بدترین شرایط قرار دارد. آمادگی بسیار ضعیف از یک سو و جنجال های اخیر از سوی دیگر، اندکی را به درخشش این تیم ملی در قطر امیدوار کرده است.

پس از علنی شدن شکاف بین تیم ملی و داستان های متناقض، کمیته فنی فدراسیون فوتبال پس از جلسه هفته گذشته تصمیم گرفت دراگان اسکوچیچ را از مدیریت تیم ملی برکنار کند.

اتفاقی که منجر به عوارض زیادی شد و گزینه های مختلفی برای جایگزینی اسکوچیچ مطرح شد. اسکوچیچ که در کرواسی به سر می برد با تماس مدیران فدراسیون بلافاصله راهی تهران شد تا در جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت کند.

پس از صحبت های اسکوچیچ در آن جلسه، اعضای هیات مدیره فدراسیون به نوعی دراگان را راضی به ماندن کردند و در جلسه ای که چند روز پیش با حضور اعضای کمیته فنی برگزار شد، موضوع را رسمی کردند. اسکوچیچ که به وضوح شاهد تقسیم بندی شاگردانش در تیم ملی بود، می خواهد برخی از حریفان باتجربه خود را از تیم ملی کنار بگذارد و قصد ندارد آنها را به اردوهای بعدی دعوت کند.

شاید خیلی ها بر این باور باشند که با توجه به صحبت های تند طارمی علیه اسکوچیچ و همراهی جهانبخش با طارمی در دیدار با مسئولان دولتی، این دو ستاره تیم ملی ایران از شرورهای بزرگ جام جهانی هستند. این سوال تا الان صحت ندارد و دراگان حداقل در این لحظه حساس قصد رها کردن طارمی و جهانبخش را ندارد.

با این حال آنچه از منابع موثق مطلع شده ایم این است که احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد کاپیتان های اول و دوم تیم ملی هستند و احتمالا اسکوچیچ بر روی نام آنها قلم قرمز خواهد کشید.

لازم به ذکر است که همانطور که شنیدیم تصمیم اسکوچیچ برای کنار گذاشتن این دو بازیکن ربطی به داستان های جنجالی ندارد و دراگان پس از اردوی قطر و حتی قبل از اخراج تصمیم گرفت این دو بازیکن را از جام جهانی کنار بگذارد. انصاری فرد به اردوی قطر دعوت نشد اما حاج صفی یکی از بازیکنان دعوت شده به این اردو بود. اگرچه خود اسکوچیچ جایگاه قدرتمندی در تیم ملی ندارد و ممکن است جایگاه فعلی او پس از انتخابات اتحادیه فوتبال انگلیس تغییر کند، اما آخرین تصمیم او خروج کاپیتان اول و دوم تیم ملی از جام جهانی است.

دیدگاهتان را بنویسید