شرط جدید اسکوچیچ برای بازگشت مهدی طارمی/ شرایط پیچیده تر شده است!

دستور رئیس فدراسیون ظاهرا با مخالفت دراگان اسکوچیچ مواجه شد. سرمربی کروات معتقد است تیمش در حال حاضر خوب بازی می کند و باید خودش برای طارمی تصمیم بگیرد با این تفاوت که شرط خاصی دارد: «مهدی طارمی برای بازگشت به تیم ملی باید رسما از دراگان اسکوچیچ عذرخواهی کند!»

مهدی طارمی در عین حال در صفحه شخصی خود قبل و بعد از بازی تیم ملی مقابل لبنان و سوریه برای ایران آرزوی موفقیت کرد اما شنیده ها حاکی از آن است که دراگان اسکوچیچ آن را کافی نمی داند!

کروات که در نشست خبری قبل از دیدار با لبنان از مهدی طارمی تمجید کرده بود، حالا با توجه به نتایج کسب شده در دو دیدار اخیر تیم ملی، با اطمینان بیشتری از ستاره پورتو عذرخواهی کرد.

شنیدیم دراگان اسکوچیچ حتی از سخنگوی فدراسیون در اردن گلایه کرده است که چرا بدون رضایت سرمربی تیم ملی درباره بازگشت مهدی طارمی صحبت می کند؟!

شاید بر همین اساس حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از ورود کاروان تیم ملی به تهران در جمع خبرنگاران و خبرنگاران گفت: من نگفتم مهدی طارمی به تیم ملی برمی گردد. صحبت های من اشتباه گرفته شد و گفتم این سوء تفاهم ها باید برطرف شود و …!

شریفی به عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال با ابراز پشیمانی از صحبت های قبلی خود در مورد بازگشت مهدی طارمی، از صحبت های خود عقب نشینی کرد و همه خبرنگاران از تغییر لحن او متعجب شدند!

ماجرا به همان عصبانیت دراگان اسکوچیچ و سرزنش سخنگوی فدراسیون درباره بازگشت طارمی برمی گردد.

این بازیکن کروات به لطف پیروزی های اخیر تیم ملی و نتایج کسب شده احساس می کند تیمش به مهدی طارمی نیازی ندارد و تنها در صورت عذرخواهی رسمی ستاره پورتو حاضر است این بازیکن را ببخشد!

به نظر می رسد دیر میانجی گری، اما به هر حال حق رئیس فدراسیون فوتبال برای بازگرداندن بهترین بازیکن 10 سال اخیر ایران (به گفته اکثر کارشناسان) در تیم ملی بی فایده است و باید منتظر ماند و دید مهدی. طارمی رسما از اسکوچیچ عذرخواهی کرد آرام آرام یا نه؟!

دیدگاهتان را بنویسید