اسکوچیچ تکلیف مهدی طارمی را روشن کرد

محمدرضا حلبری

مهدی طارمی پس از دیدار پورتو مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا در توییتر به اظهارات دراگان اسکوچیچ واکنش نشان داد و گفت بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و فیزیک بدنی خوب، تاکتیک کافی دارند.

به گفته روزنو ، این اختلاف پس از اظهارات سرمربی تیم ملی ایران در گفتگو با یکی از رسانه های کرواسی در مورد بازیکنان ایرانی به وجود آمد. جنگ لفظی مهاجم تیم ملی ایران با اسکوچیچ باعث شد تا مربی کروات در رختکن تیم ملی با دوست نزدیک طارمی صحبت کند تا رختکن تیمش آرام باشد.

آزمون اسکوچیچ در گفتگو با سردار ، اظهارات طارمی را اشتباه تفسیر کرد تا نشان دهد او نه تنها از مواضع فنی خود کناره گیری نکرد ، بلکه تصمیم نگرفت که با توییت جنجالی طارمی برخورد کند.

پیگیری ها نشان می دهد اسکوچیچ هیچ برنامه ای برای مجازات ستاره تیم ملی ایران ندارد و قصد دارد از وی برای دیدار با لبنان و سوریه استفاده کند. مدیران تیم ملی ایران به دستور شهاب عزیزی حادم وارد این موضوع شدند و تماس های جداگانه ای با اسکوچیچ و طارمی برقرار کردند.

اسکوچیچ قرار است قبل از بازی نهایی بین تیم ملی ایران و لبنان در مقدماتی جام جهانی 2022 برای صرف شام با طارمی ملاقات کند و در این مورد بحث کند. بنابراین طارمی در لیست تیم ملی ایران باقی می ماند تا اسکوچیچ بتواند از او در تیم ملی ایران استفاده کند.

روندی که در دوران حضور هشت ساله کارلوس کی روش در راس کادر فنی تیم ملی ایران صورت نگرفت. سرمربی اسبق تیم ملی ایران در مقابل بازیکنانی چون مهدی رحمتی، شها خلیل زاده، هادی عقیلی و محمدرضا حالتبری مسیر متفاوتی را در پیش گرفت و با حذف آنها اجازه انواع انتقاد از این بازیکن را از نظر تیم ملی داد. کارکنان فنی. باید دید اسکوچیچ با نگرش جدید خود چگونه تعامل با بازیکنان تیم ملی ایران همچنان می تواند فضای رختکن را حفظ کند و نتایج درخشان خود را با این تیم ادامه دهد.

تیم ملی ایران در آخرین دیدار به عنوان مهمان مقدماتی جام جهانی 2022 در 11 نوامبر برابر لبنان به میدان می رود. سپس این تیم اولین بازی برگشت خود را در 16 نوامبر برابر سوریه انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید