حمایت کامل از اسکوچیچ را ادامه می دهیم/ مشکلی برای بازگشت طارمی به اردوی تیم ملی نمی بینم

ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798280

برنامه ریزی برای جام جهانی مهم است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مشکلی نمی بینم و امیدوارم مهدی طارمی در بازی با عراق حضور داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهاب الدین عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال در سفر به استان خوزستان و بازدید از امکانات مجتمع فولاد با بیان این که استعدادها هستند، گفت: باشگاه فولاد یک مدیرعامل فوق العاده به نام آقای گرشاسبی دارد که یکی از آنهاست. بهترین مدیران عامل کشور در عرصه ورزش.

وی گفت: اگر دانشجو هستید، دانشگاه همیشه به شما این فرصت را می دهد که در مسیری که می خواهید حرکت کنید. پس در ورزش حرفه ای ناامید نشوید و به آکادمیک شدن توجه کنید زیرا دانشگاه این فرصت را به شما می دهد که همیشه مورد توجه باشید. شرایطی هم برای دیدن شما در استان و کمیته جوانان فدراسیون وجود دارد.

عزیزی هادم درباره بازگشت مهدی طارمی به اردوی تیم ملی گفت: این مشکل در خانواده است و رابطه کاری بازیکن و مربی و ظاهر باید خانوادگی و پدری باشد. من مشکلی نمی بینم و امیدوارم مهدی طارمی در بازی با عراق حضور داشته باشد. البته همچنان معتقدیم مهم ترین اصل در فدراسیون فوتبال نظم و انضباط است.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین تصریح کرد: بازی ها هنوز تمام نشده و تا نهم فروردین ادامه دارد. به همین دلیل دراگان اسکوچیچ به زور کار خود را انجام می دهد و نظر فدراسیون حمایت کننده خواهد بود. هدایت تیم ملی فوتبال بر عهده دراگان اسکوچیچ است و فدراسیون فوتبال مطمئنا از کادر مربیگری تیم ملی حمایت خواهد کرد. خدا نکند بازی ها تمام شود و مردم ایران صعود را جشن بگیرند.

وی در پایان گفت: برنامه ریزی برای جام جهانی مهم است اما آنچه در مجموعه فدراسیون فوتبال وجود دارد آرامش و دوری از التهاب است. اگرچه یکی از سخت ترین شرایط را داشتیم، اما یکی از کم حاشیه ترین تیم های ملی فوتبال، تیم ملی است. ما سعی کرده ایم حاشیه ها را به حداقل برسانیم و امروز شاهد بحران نیستیم و امیدوارم همه با هم صعود را جشن بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید