همیشه لباس نو به تیم های ملی می دهیم/ عزیزی هادم مشکل طارمی و اسکوچیچ را حل می کند.

ساعت: 08:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783754

چیزی که بازیکنان در مورد آن صحبت می کردند ممکن است در مورد لباس تمرین آنها باشد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: مهدی طارمی یکی از بهترین بازیکنان ماست و عزیزی هادم هم وارد موضوع شد و این مشکل را حل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اعتراض اخیر تیم ملی به وضعیت تیم ملی گفت: در هر خانواده ای اختلافاتی وجود دارد، اما این موضوعی نیست که بخواهیم آنقدر بزرگ کنیم و اینقدر درباره آن صحبت کنیم. اصلاً جواب ندادن است، نکته مهم در بحث تیم ملی این است که فدراسیون فوتبال تمام آمادگی های لازم را انجام داده است.

وی ادامه داد: فکر می کنم آنچه بازیکنان در مورد آن صحبت می کردند ممکن است مربوط به لباس تمرینی آنها باشد. چرا که فدراسیون فوتبال همواره تجهیزات و بسته های جدیدی را به بازیکنان اهدا کرده است. بازیکنان می توانند صحبت کنند و اعتراض کنند و این خیلی خوب است، اما بگوییم فدراسیون فوتبال و بازیکنان در کنار هم هستند و فدراسیون هر کاری که ممکن است انجام می دهد.

کامرانی فر گفت: حتی اگر در این مدت کمبودی وجود داشته باشد، سعی می کنیم کمبود را برطرف کنیم. فدراسیون تمام تلاش خود را می کند تا همه تیم های ملی به خصوص تیم ملی بزرگسالان که نماد فوتبال ماست، آمادگی خوبی داشته باشند. آنها با نتایج بسیار خوب خود همه را خوشحال کردند و فدراسیون سخت کار می کند و مطمئن باشید اگر در این مدت کوتاه این اتفاق بیفتد تلاش می کنیم مشکلات تیم ملی و همه تیم های ملی را برطرف کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اختلاف دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی نیز گفت: مهدی طارمی یکی از بهترین بازیکنان ما است و آقای عزیزی هادم هم با او صحبت کرده است. مطمئن باشید این مشکل حل خواهد شد. خود آقای عزیزی هادم وارد قضیه شد و این مشکل را حل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید