کلمبیا توسط آقای گل خورده شد. مصر به جام جهانی نرفت/ عزیزی هادم موفق تر از همیشه کار می کند


ساعت: 19:03
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856064

تیم مهدوی کیا نسبت به فصول گذشته ضعیفتر بود

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی روش پس از ترک ایران به مقصد کلمبیا و مصر و اخراج ناکام ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد مایلی کهن، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه دیدار پیشکسوتان پرسپولیس با مدیرعامل این باشگاه درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران با دراگان اسکوچیچ و شکست الجزایر در یک بازی دوستانه گفت: موافقم و دیگران مخالفند.” اگر تیم ملی در بازی دوستانه بازی نکند چه زمانی می بازد؟ فرانسه دیشب چه کرد؟ آیا فرانسه فصل گذشته قهرمان جام جهانی نشد؟ او در کشور خودش شکست خورد. او آخرین تیم گروهش است. تعدادی واقعیت وجود دارد که باید آنها را بپذیریم. بهتر است در یک بازی دوستانه برنده شویم، اما وقتی شکست می‌خوریم فاجعه نیست.

وی درباره نتایج ضعیف شاگردان دراگان اسکوچیچ مقابل تیم های نسبتا خوبی مانند کره جنوبی و الجزایر اظهار داشت: آیا در سایر مربیان مقابل برزیل بازی می کردیم؟در فصل های گذشته با تیم های ضعیف تری بازی می کردیم. ما مقابل آنگولا و سیرالئون بازی کردیم. می گویند تیم اصلی شان نبود، اما تیم ما 30-40 درصد تیم اصلی نبود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره احتمال بازگشت کارلوس کی روش گفت: سرمربی آقای کیروش بعد از رفتنش از ایران کجا بود؟ کلمبیا و مصر تیم کلمبیایی که آقای گل خورده بود. او اخراج شد. فوتبال کلمبیا اصلا 5 یا 6 گل دریافت نکرد. مصر چه شد؟ مصر به جام جهانی صعود نمی کند. او همچنین در جام ملت های آفریقا قهرمان نشد. ما به یاد می آوریم. در بازی با ازبکستان که برای اولین بار به جام جهانی رفتیم، تیم حریف یک گل محکم زد وگرنه قهرمان جام جهانی نمی شدیم.

وی افزود: در ابتدا مقابل اسکوچیچ قرار گرفتم زیرا او سابقه خوبی نداشت. من و ویلموتس به این نتیجه رسیدیم که ناامید شدیم. با اسکوچیچ به راحتی به جام جهانی رسیدیم. در جام جهانی شانس ما با هر مربی کم خواهد بود. لژیونرها کنار، اما کار تیمی در جام جهانی مهم است. ما در این زمینه ضعف داریم و با چهار بازی دوستانه یا تمرین چند روزه این ضعف برطرف نمی شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان به عملکرد مهدی مهدوی کیا و تیم امید در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا نیز اذعان داشت: مهدی مهدوی کیا یکی از بهترین های تاریخ فوتبال ماست. بازی هایی که من تیمش را دنبال کردم. به نظر من تیم مهدوی کیا با همه تلاش ها ضعیف تر از قبل بود. شخصا تیمش ضعیف تر بود. فکر می کنم باید در آینده در انتخاب افراد تجدید نظر کنم. این اعتقاد من است و ممکن است درست نباشد. از نظر امکانات با زمان ما در حال حاضر قابل مقایسه نیست. زمان ما یکباره در آزادی شماره یک قابل تمرین نیست.

مایلی کهن درباره برکناری شهاب الدین عزیزی هادم از ریاست فدراسیون فوتبال نیز تصریح کرد: من بارها گفته ام عزیزی هادم در فوتبال ما جایی در بین اعراب ندارد. اما گروه او موفق تر از همیشه بود. ما به راحتی به جام جهانی صعود کردیم. فدراسیون موفق بود. حوزه های دیگر را نمی شناسم اما تیم ملی با او شرایط خوبی داشت.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید