داستان اینفانتینو که با عزیزی هادم صحبت می کند

داستان اینفانتینو که با عزیزی هادم صحبت می کند

در حالی که پیش از این شاهد دیدار و گفتگوی جانی اینفانتینو و شهاب الدین عزیزی هادم بودیم، این دو در حاشیه مراسم افتتاحیه جام عرب نیز دیدار کردند که عکس های آن روز گذشته منتشر شد.

فدراسیون فوتبال ایران همچنین اعلام کرد که رئیس فدراسیون جهانی فوتبال برای ارزیابی وضعیت فوتبال ایران در بهمن ماه در تهران خواهد بود.

در لینک جدید اینفانتینو در لینکدین نیز به ملاقات او با عزیزی هادم اشاره شده است. رئیس فیفا با انتشار عکسی از خوش گذرانی خود با رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که بخشی از وقت خود را در حاشیه افتتاحیه جام حذفی عرب در کنار عزیزی هادم می گذراند.

متن پست رئیس فیفا به شرح زیر است:

یکی از بهترین بخش های تورنمنت ها توانایی این رویدادها برای متحد کردن مردم است و من آن را دو روز پیش در افتتاحیه جام عرب فیفا احساس کردم. علاوه بر این، من توانستم از هر شش استادیوم پیشرفته بازدید کنم و هر هشت مسابقه ای را که تاکنون برگزار شده است، ببینم. خوشحالم که با نمایندگان 16 فدراسیونی که در این رویداد حضور داشتند دیدار کردم. همچنین زمانی را با شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گذراندم و با او در مورد فوتبال بانوان، زیرساخت های کلی و توسعه کشورش صحبت کردم.

دیدگاهتان را بنویسید