داستان جنجالی دیگری از عزیزی هادم; قرضی به پرسپولیس

داستان جنجالی دیگری از عزیزی هادم;  قرضی به پرسپولیس

طی روزهای اخیر با انتشار اسنادی مشخص شد که شهاب الدین عزیزی هادم در دوران ریاست جمهوری خود تخلفات متعددی انجام داده است که برخی از آن ها شامل پرداخت پاداش های کلان به برخی مشاوران و اعضای تیم ملی فوتبال بوده است، اما اکنون قضیه فرق کرده است. فدراسیون عزیزی هادم کمیسیون اخلاق باید در این مورد تصمیم گیری کند.

بر اساس برخی گزارش ها و تایید دو تن از کارکنان مطلع باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در پایان دوره ریاست عزیزی هادم (قبل از برکناری او در 29 بهمن 1393) وام 10 میلیاردی به صورت قرضی از فدراسیون فوتبال دریافت کرده است. قرارداد، مهلت بازیابی 6 ماه بعد تعیین می شود.

وقتی فدراسیون فوتبال 10 میلیارد تن به باشگاه پرسپولیس جایزه داد/ ماجرای جنجالی دیگری از عزیزی هادم!

اخیرا موضوع پرداخت پاداش های هنگفت به مشاوران و پرداخت بیش از 10 میلیارد ریال به مجتبی هورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال در دوران عزیزی هادم رسانه ای شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است.

عزیزی هادم در دوران ریاست خود بر فدراسیون فوتبال و با تایید مسئولان فدراسیون فوتبال حدود 41 تخلف مرتکب شد که اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال به برکناری وی رای دادند.

حال رئیس سابق فدراسیون فوتبال باید به این سوال پاسخ دهد که طبق کدام قانون 10 میلیارد تن از منابع فدراسیون فوتبال را برای اجاره به باشگاهی پرداخت کرده است؟

دیدگاهتان را بنویسید