اختلاف دیگری از شهاب الدین عزیزی هادم; دنیای خوب و سپرده 2 میلیاردی

اختلاف دیگری از شهاب الدین عزیزی هادم;  دنیای خوب و سپرده 2 میلیاردی

صفی الله فغانپور درباره ارجاع پرونده تخلفات شهاب عزیزی هادم به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: ارسال شد.

وی افزود: در دوره عزیزی هادم در دوره مسئولیت وی تخلفات اساسنامه، تخلفات مالی و غیره اعم از فعل یا قصور صورت گرفت که همه موارد جمع بندی و به کمیته اخلاق گزارش شد. برای هر بخش مالی کارشناس مالی، حسابرس و گروه کارشناسی قوه قضائیه به جمع بندی پرونده ها پرداختند و سپس موارد را به کمیته اخلاق گزارش کردند.

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال افزود: پرداخت های غیرقانونی برخی از اعضای شورایاری و بستگان نیز بخشی دیگر از تخلفات ارسال شده به کمیته اخلاق در این گزارش است و باید به کلیه افراد ذیربط که وجه اضافی از فدراسیون دریافت کرده اند بازگردانده شود. البته به دلیل تحصیل مال غیر قانونی باید از عزیزی هادم به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کنیم.

فغان پور توضیح داد که آیا گزارش تخلفات مالی عزیزی هادم به سازمان بازرسی و کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ارسال شده است یا خیر.

وی در خصوص اینکه اگر کمیته اخلاق قبل از جلسه 9 خرداد عزیزی هادم را محروم کند این جلسه برگزار نمی شود، گفت: دستور جلسه فقط آزادی عزیزی هادم نیست و به هر حال این جلسه برگزار می شود. “

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال همچنین تصریح کرد: عزیزی هادم در مدت حضور در فدراسیون فوتبال مبلغ 6/670/493/936 ریال بابت پاداش جام جهانی، حقوق ماهانه، کار، اضافه کاری و سایر مزایای خود در مدت حضور در فدراسیون فوتبال دریافت کرده است اما مبلغ 1/289. /222/371 ریال که متعلق به فدراسیون بود به حساب شخصی وی واریز شد. البته هر چه صندوقدار و هیات مدیره خواسته اند این مبلغ را به حساب فدراسیون برگردانند، هنوز این کار را نکرده اند و این تخلف به کمیته اخلاق اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید