آخرین وضعیت بازگشت ستاره پرسپولیس به تیم ملی شهاب الدین عزیزی هادم

آخرین وضعیت بازگشت ستاره پرسپولیس به تیم ملی شهاب الدین عزیزی هادم

شهاب الدین عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال درباره بازگشت مهدی طارمی به تیم ملی گفت: این مشکل در خانواده و رابطه کاری بازیکن و مربی است. این گونه باید خانواده و پدری باشد. مشکلی نمی بینم و امیدوارم مهدی طارمی در بازی با عراق حضور داشته باشد. البته همچنان معتقدیم مهم ترین اصل در فدراسیون فوتبال نظم و انضباط است.

وی درباره ادامه کار و حضور اسکوچیچ در جام جهانی نیز گفت: بازی ها هنوز تمام نشده و تا 29 آوریل ادامه خواهد داشت. به همین دلیل است که آقای اسکوچیچ با قدرت کار خود را انجام می دهد و نظر فدراسیون حمایت کننده است. هدایت تیم ملی فوتبال بر عهده دراگان اسکوچیچ است و فدراسیون فوتبال مطمئنا از کادر مربیگری تیم ملی حمایت خواهد کرد. خدا نکند بازی ها تمام شود و مردم ایران صعود را جشن بگیرند.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: در این زمینه زمان کافی داریم و برنامه ریزی برای جام جهانی مهم است اما آنچه در مجموعه فدراسیون فوتبال وجود دارد آرامش و دوری از التهاب است. اگرچه یکی از سخت ترین شرایط را داشتیم، اما یکی از کم حاشیه ترین تیم های ملی فوتبال، تیم ملی است.

وی همچنین گفت: سعی کرده ایم حاشیه ها را به حداقل برسانیم و امروز شاهد بحران نیستیم و امیدوارم همه با هم صعود را جشن بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید