شهاب الدین عزیزی هادم حامی خروج طارمی از لیست تیم ملی؟

شهاب الدین عزیزی هادم حامی خروج طارمی از لیست تیم ملی؟

شهاب الدین عزیزی کارمند رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال مازندران در گفتگو با خبرنگاران به نکاتی اشاره کرد:

* خیلی خیلی خوشحالم، امروز شاهد بهترین انتخاب ها از نظر سلامت و استقلال بودیم که کاملاً بر اساس قوانین و مقررات مشخص و مدون بود. قرار بود این انتخابات از مدت ها قبل برگزار شود اما بنا به دلایلی که در جلسه اعلام شد قرار شد امروز برگزار شود. به دلیل مشغله کاری تیم ملی و مسابقات مقدماتی مجبور شدیم به استان سرسبز مازندران بیایم.

* از زحمات برادر عزیزم جناب آقای دکتر رنگرز به خاطر زحمات جناب آقای بهروان که از جوایز استان بوده و سالها در هیئت مدیره با ایشان همکاری داشته ام تشکر می کنم. فدراسیون فوتبال منشأ خدمات بسیاری برای آنها فوتبال مازندران بودند. به آقای درزی خالردی تبریک می گوییم که توانستند امروز در یک روند کاملاً دموکراتیک در مجمع رای دهند.

* من نمی گویم نساجی برای شهر است، نساجی برای مازندران است و ریشه و تاریخش این را نشان می دهد. یک تیم هم از بخش خصوصی و آقای حدادیان هستند که شخصا با این هزینه های بالا و فوتبالی که در آن بازگشت سرمایه نمی بینید کار می کنند.

* رئیس فدراسیون فوتبال در پایان سخنان خود به سوالات خبرنگاران درباره دعوت نشدن طارمی به اردوی تیم ملی پاسخی نداد و مقابل خبرنگاران رفت!

دیدگاهتان را بنویسید