اظهارات عجیب پیشکسوت پرسپولیس درباره شهاب عزیزی هادم

اظهارات عجیب پیشکسوت پرسپولیس درباره شهاب عزیزی هادم

وی در خصوص آزادی عزیزیه هادم از دست ضیا عربشاهی رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باید افسوس بخوریم که یک سال را با انتخاب اشتباه از دست دادیم. عزیزی هادم از ابتدا اشتباه کرد و به اشتباه رئیس فدراسیون فوتبال شد. او با لابی گری و ارتباط با غیر فوتبالیست ها در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کرد و بدتر از آن به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. انتخاب عزیزیه هادم به عنوان رئیس فدراسیون از شأن رئیس فدراسیون کاسته شد. در واقع فوتبال ما به شدت تحت تاثیر حضور غیر فوتبالی ها قرار گرفت. ضمن اینکه در فوتبال افراد تحصیل کرده و متخصص داریم که می توانند با حضور خود به رشد فوتبال کمک کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه آنقدر فضا را آلوده کرده اند که افراد تاثیرگذاری مانند علی دایی و محمد دادکان علاقه ای به فوتبال ندارند. اگر فردی مثل دادکان به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود همه مشکلات ما حل می شود چرا که دادکان اهل لابی و دقت نیست و افراد را به شایستگی انتخاب می کند و ارتباطات و دوستی ها در تصمیم گیری های او نقشی ندارد. چرا از شایستگی های علی استفاده نمی کنیم؟ ممکن است خیلی ها بگویند که دایی من علاقه ای به پست های رهبری ندارد، بله. علی دایی با توجه به فضای مسموم و آلوده ای که وجود دارد علاقه ای به کار مدیریتی ندارد، اگر شرایط مهیا باشد، دایی قطعا می تواند به فوتبال ما کمک کند.

این پیشکسوت با اشاره به رای قاطع اعضای هیات مدیره برای آزادی عزیزی هادم گفت: این اتفاق را به اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تبریک می گویم. عزل بنده محترم جسورانه و عقلانی بود و هر وقت جلوی ضرر را بگیریم به نفع است.

عربشاهی افزود: در طول یک سال گذشته تخلفات و ایرادات زیادی از سوی فدراسیون فوتبال صورت گرفته است و به همین دلیل باید تصمیم امروز اعضای هیات مدیره را مثبت بدانیم. من از ابتدا با انتخاب عزیزیه هادم به عنوان رئیس فدراسیون مخالف بودم، زیرا او در مسیر فدراسیون قرار نداشت و توانست به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال برسد و با او ارتباط برقرار کند. غیر فوتبالیست ها امیدوارم با برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال فرد شایسته ای به عنوان رئیس بعدی فدراسیون بر صندلی ریاست بنشیند.

دیدگاهتان را بنویسید