پشت صحنه حمله عجیب پرسپولیس به عزیزی هادم

پشت صحنه حمله عجیب پرسپولیس به عزیزی هادم

ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس مصاحبه ای تند و انتقادی درباره عملکرد فدراسیون فوتبال و کمیسیون های استیناف و مجوزهای حرفه ای در صورت حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا انجام داد که در ادامه می خوانید. :

* من مخالف نمایندگی فدراسیون هستم و معتقدم مدیران فدراسیون در هر بحثی یک طرفه و مغرضانه هستند. این مورد آخرین نمونه از سوگیری فدراسیون به عنوان متولی و سرپرست فوتبال است. رئیس فدراسیون همه را به یک چشم ببیند اما از روزی که آمده حالش خوب نیست. عزیزی، هادم قبل از بازی پرسپولیس با صنعت نفت و ذوب آهن در اقدامات عجیبی راهی اردوی این دو تیم شد و این سوالات نشان از دیدارهای عجیب او دارد.

* چرا کمیته های صدور مجوز حرفه ای و فدراسیون از ابتدا فکری نکردند و راه حل های درستی را به استقلال و پرسپولیس پیشنهاد نکردند؟ چرا بعد از دقیقه 90 فکر می کردند احتمالا این دو تیم از آسیا کنار می روند؟ آیا کارمندان کمیسیون های صدور مجوز حرفه ای و مدیران فدراسیون از قبل نمی دانستند که ممکن است چنین اتفاقی بیفتد؟ چرا زودتر اقدام نکردید تا این دو باشگاه راه حلی پیدا کنند؟

* کاظم اولایایی علاوه بر داریوش مصطفوی که 30 سال پیش به عنوان رئیس فدراسیون موفق بود، عضویت در کمیسیون استیناف مجوزهای حرفه ای را نیز دارد. همین مرد به عنوان قهرمان آسیا پاس را به همدان برد و این تیم با ریشه هم اکنون در لیگ سوم حضور دارد. کارنامه قابل قبول او چقدر است؟ آیا والدین کاری جز تخریب کردند؟ آیا این افراد و البته کارکنان کمیسیون صدور پروانه حرفه ای اولیه می توانستند چنین حرف هایی را قبلا بزنند؟

* هفته گذشته عزیزی هادم با صدری و آجورلو دیدار کرد و همه اعلام کردند مشکل مجوزهای حرفه ای حل شده است. اینکه دو روز بعد از این دیدار خبر احتمال حذف تیم ها از آسیا می رسد درست است؟ بنده هدف از این رفتار مغرضانه عدم علاقه ایشان به پرسپولیس است. متاسفم برای کسانی که می توانستند رئیس فدراسیون شوند و به مرد غیر فوتبالی و غیرورزشی که سکان هدایت این مجموعه را در دست گرفت، پشت کردند.

* فوتبال در دنیا جایگاه بسیار مهمی دارد و رئیس فدراسیون ما باید از هر نظر محکم و عاقل باشد. نه اینکه دنبال بحث خوب دنیا برویم. وقتی این را می گویم حالم بد می شود، اما به عنوان فردی که سال ها برای تیم ملی بازی کرده ام و کشورم را دوست دارم، این حرف ها را می زنم. می خواهم پرچم فوتبال ایران برافراشته شود. متاسفانه به جای حضور بزرگان در راس فوتبال کشور، افرادی هستند که فقط به دنبال شهرت و نام هستند. استقلال و پرسپولیس در آستانه حذف از آسیا هستند اما عزیزی هادم به دنبال اینفانتینو است تا دوباره به ایران بیاید و با او شوت بزند.

دیدگاهتان را بنویسید