دعوت 13 بازیکن استقلال به اردوی تیم جوانان شایعه است/ بازی های خانگی انجام می دهیم و اردوی خارجی در برنامه نداریم.


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877588

سرمربی تیم فوتبال جوانان کشور به ما گفت: شنیده ها حاکی از دعوت 13 بازیکن استقلال به اردوی جوانان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صمد مرفاوی پس از حضور در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: برای شروع تمرینات و اردوی تیم جوانان با کمیته فنی هماهنگ کردیم. برای این تاریخ ها پیشنهادهایی برای هماهنگی با فدراسیون داده ایم. آموزش ما در دو گروه 25 نفره از 7 تیر آغاز خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان با بیان اینکه شنیده می شود 13 بازیکن استقلال را بدون پروسه استعدادیابی به اردو دعوت کرده است، گفت: این شایعه است و تاکنون بازیکنی را به اردو دعوت نکرده ام. من هنوز کارم را شروع نکردم. بازیکنانی که هم اکنون برای استعدادیابی به اردو می آیند از سوی کمیته جوانان حضور داشتند. تیم های استعدادیابی این 200 بازیکن را از بین 8000 بازیکن انتخاب کرده اند تا بتوانیم آنها را ببینیم و تیم تشکیل دهیم.

مرفاوی درباره انتظاراتش از این اردو گفت: کمیته فنی مسئولیتی در قبال بازی تدارکاتی ندارد. در حال حاضر بازی های خانگی را انجام می دهیم و هیچ اردوی خارجی در برنامه نداریم. تنها مسابقات در یک کافه در ماه اوت همان چیزی است که ما به عنوان یک بازی تدارکاتی می بینیم. البته ما هم به دنبال موفقیت و قهرمانی در این مسابقات هستیم.

او درباره دستیاران تیم جوانانش گفت: همه این افراد مورد تایید من هستند و آنها را معرفی کردم. کمیسیون فنی این افراد را از نظر اخلاقی و فنی و موارد دیگر تایید کرد و من آنها را انتخاب کردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید