من با سرگئی مچ هستم/ اردوی مشترکی با تیم هندبال جوانان انجام می دهیم

ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796168

بازیکنان پایه هندبال نیاز به کار مداوم دارند

سرمربی تیم جوانان گفت: برای بالندگی بازیکنان در رده های اصلی به ویژه در رشته تکنیک های انفرادی نیاز به کار مستمر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجید رحیمی زاده سرمربی تیم جوانان در حاشیه اولین اردوی آماده سازی این تیم گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان در دو مرحله از 6 تا 8 و 9 برگزار می شود. تا 12 ژانویه d. با توجه به تعداد بازیکنانی که در اصفهان و سایر مسابقات جوانان مشاهده شده و همچنین افرادی که فکر می کردیم شانس تیم ملی شدن دارند، قرار شد این اردو در دو مرحله برگزار شود. امروز آخرین روز اردوی گروه اول است و فردا در مرحله دوم پذیرای مهمانان هستیم.

وی افزود: با هیئت استان نیز در ارتباط هستیم، بنابراین اگر بازیکنی دور از چشم باشد و یا به هر دلیلی مانند بیماری عروق کرونر یا شرکت در امتحانات مسابقه نداده باشد، نماینده تیم خواهد بود. “سپس آنها را آزمایش می کند تا حقوق کسی ضایع نشود.

رحیمی زاده همچنین با اشاره به شرایط بازیکنان خاطرنشان کرد: تیم باید کار کند زیرا تکنیک های انفرادی خیلی قوی نیست به خصوص در رده جوانان که البته طبیعی است و باید در این زمینه انجام شود تا بازیکنان به بلوغ برسند. از این به بعد باید پایه ای گذاشته شود که در آینده تیم ملی خوبی داشته باشیم و به یک اردو یا چند اردو بسنده نکنیم، بلکه باید مدام کار کنیم.

سرمربی تیم نوجوانان پسر درباره همکاری خود با سرگئی لیکولنکو نیز گفت: وی به عنوان مدیر فنی تیم های اصلی فدراسیون انتخاب شد و مسئولیت کار خود را نیز بر عهده دارد و برای هندبال ایران به خصوص در رده اصلی زحمات زیادی کشیده است. همچنین یکی از بازیکنان قدیمی ای است که حدود 25 سال پیش با او بازی کردم و در تیم رقیب بودیم، بنابراین به خوبی یکدیگر را درک می کنیم، اخلاق را می شناسیم و افکار مشابهی داریم. این گروه می تواند مثبت باشد و نوید روزهای خوبی برای هندبال می دهد. .

وی در خصوص اردوی بعدی تیم نوجوانان افزود: تلاش می کنیم در انتخاب نفرات منتخب به اجماع برسیم تا اردوی بعدی را از 15 دی ماه آغاز کنیم که اردوی مشترک با تیم جوانان است. سپس 31 دی ماه در مسابقات بین المللی شوشتر شرکت خواهیم کرد. امیدوارم در این اردوی یک هفته ای هماهنگ شویم و بازیکنان در این مسابقات محک جدی بدهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید