مشکل دعوای سرگئی بافت حل شد

ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799354

رئیس سازمان صمت استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا:

رئیس سازمان صمت استان زنجان درباره حل مشکل واحد تولیدی سرجین بافت که در سفر رئیس جمهور به استان زنجان مطرح و مطرح شد، بیان کرد: مشکل دادرسی این واحد تولیدی برطرف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر فغفوری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به احکام صادره از سوی قضات به نفع شرکت سرگیین بافت گفت: بانک مرکزی به بانک صادرات اعلام نکرده است که انجام تعهدات ارزی بلامانع است.

وی گفت: عدم ابلاغ این موضوع از سوی بانک صادرات موجب شد تا علیرغم دستور مدیرکل زنجان، بانک صادرات نسبت به احکام قضات اعتراض کند.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه استاندار زنجان شخصاً با رئیس کل بانک مرکزی و معاونت در این زمینه تماس گرفته است، گفت: رئیس کل بانک مرکزی دستورات لازم را برای انجام اقدامات لازم را صادر کرده است. رسیدگی به این موضوع. .

وی با بیان اینکه این اقدام مشکل دعوای سرژین بافت را حل می کند، افزود: برخی از رسانه ها اعلام کرده اند که سرژین بافت از ماه آینده شروع به کار می کند. اما این مورد نیست.

فغفوری در ادامه با بیان اینکه برخی از ماشین آلات مورد نیاز سرگیین بافت به تازگی از گمرک ترخیص شده و تعدادی نیز همچنان در گمرک هستند، ادامه داد: نصب برخی از این ماشین آلات در این شرکت چند ماه طول می کشد.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی شرکت سرجین بافت مشکل دعاوی این شرکت است، افزود: مشکل دعاوی این واحد حل شده و در روزهای آینده خبرهای خوبی خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید