هفت خوان تامین نقدینگی به سرجین بافت/بانک سرجین بافت را یک سرمایه گذاری قدیمی می داند


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897344

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان گفت: در صورت تامین نقدینگی برای سرجین، نخ ظرف 3 روز خریداری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; ناصر فغفوری در نشست با خبرنگاران در خصوص تامین نقدینگی سرجین بافت گفت: وثیقه مورد نیاز و تمامی مدارک به بانک ارائه شده است اما از آنجایی که مبلغ مورد نیاز برای خرید نخ بیش از 100 میلیارد تومان است، موضوع به تهران اعزام شده است و در این راستا تهران مطالبات متعددی را مطرح کرده است.

وی افزود: از جمله این درخواست ها مجوز صدور فوری در استان، صورت های مالی حسابرسی شده است که به نظر ما واحدی که در حال حاضر فعالیت نمی کند نمی تواند صورت های مالی حسابرسی شده داشته باشد و در نهایت معدل درخواست شد که طبیعتا به یک کارخانه بدون فروش نمی تواند فروش متوسطی داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان گفت: بانک فکر می کند سرجین بافت یک واحد قدیمی است اما استاندار شخصا پیگیر حل این مشکل است.

وی در پاسخ به این سوال که به سارگین بافت قول داده شده تا پایان مهرماه شروع به کار کند، آیا این کار شدنی است یا خیر؟ وی گفت: در صورت تامین نقدینگی ظرف 3 روز نخ تهیه و 10 روز اسکاج مستقر می شود، به عبارت دیگر واحد ظرف 10 روز پس از تامین نقدینگی به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید