دلیلی برای پیروز نشدن مقابل عراق نمی بینم/ وضعیت تیم ملی هم مثل دوران من است

ساعت: 18:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803376

ما هرگز در تاریخ فوتبال این همه لژیونر نداشتیم

اولین سرمربی تیم ملی فوتبال در تاریخ جام جهانی و پیشکسوت فوتبال ایران درباره وضعیت تیم ملی صحبت کرد و گفت: دلیلی برای عدم پیروزی مقابل عراق نمی بینم و وضعیت تیم ملی اینگونه است. درست مثل زمان من

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی درباره وضعیت تیم ملی و بازی با عراق گفت: هیچ وقت در تاریخ فوتبال این همه لژیونر با تجربه نداشتیم. در بازی های بین المللی.” خوشبختانه فدراسیون فوتبال همه تمرینات و شرایط را برای موفقیت مربی و بازیکنان مهیا کرده است. به نظر من این یکی از بهترین لحظات فوتبال ملی ماست، زیرا همه مشتاقانه برای موفقیت تلاش می کنند. فدراسیون فوتبال در مدت کوتاهی خیلی خوب و صادقانه کار می کند که آقای عزیزی هادم از طریق آن آمد و نتایج خیلی خوبی گرفت. نمی دانم چرا بعضی ها دوست دارند فرد یا گروهی که موفق است شکست بخورد و این خوب نیست. ما باید از یک گروه و تیم موفق حمایت کنیم.

وی در خصوص مهاجرانی سرمربی تیم ملی نیز افزود: دراگان اسکوچیچ نیز از بازی های بحرین تجربه بیشتری کسب کرده و مانند بازیکنان تجربه حضور در عرصه بین المللی افزایش یافته است. من از این رویه بسیار راضی هستم و معتقدم موفقیت تیم ملی به فرد یا گروه بستگی ندارد، بلکه متعلق به همه مردم ایران است. من، شما و همه مردم در این پیروزی ها و شادی ها شریک هستیم. این تیم نماینده هر یک از مردم این زمین پاک است.

مهاجرانی درباره بازی با عراق گفت: دلیلی برای عدم پیروزی مقابل عراق نمی بینم. ما قبلا عراق را شکست داده ایم اما باید به این نکته توجه کنیم که هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد. با وجود اینکه چند بازیکن تیم ملی تحت تاثیر تاج قرار گرفتند، تیم ملی ایران پر از بازیکنان باکیفیت است و ما یک تیم ملی کامل را در لیست ذخیره خود داریم. ما در این زمینه کم نداریم و امیدوارم روز پنجشنبه جام جهانی فوتبال 2022 در قطر را جشن بگیریم. وضعیت تیم ملی هم مثل زمان من است که آخرین بازی امسال ما تشریفاتی بود و صعود جزئی داشتیم.

مهاجرانی در خصوص تیم ملی بانوان نیز افزود: باید برای آنها آرزوی موفقیت کنیم نه اینکه برای قضاوت بازی با چین روی نیمکت بنشینیم. تیم ملی فوتبال بانوان تجربه کمی در عرصه بین المللی دارد و آمادگی چندانی نداشته است. به نظر من دیدار مقابل تیم ملی قدرتمند چین یک بازی نبود، بلکه یک شروع، یک درس و یک مقدمه بود. بنابراین می توانید قدم به قدم در آینده موفق شوید. وقتی نام ایران روی پیراهن و سینه نوشته شود، فارغ از تیم ملی مردان و زنان، قدرت و انگیزه را افزایش می دهد. این کلمه ایران معدن انرژی و افتخار است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید