پیام دکتر نیک اقبالی پس از تغییر نام مرکز پزشکی هسته ای یاسوج / دلیلی برای تجمع نمی بینم


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822123

دکتر نیک اقبالی به شایعات تغییر نام مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان امام سجاد یاسوج پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس امین الله نیک اقبالی پزشک سرشناس کهگیلویه و بویراحمدی در پی شایعه تغییر نام مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج با صدور بیانیه ای گفت:وجود نام من در هر علامت و مکان هرگز آرزو و آرزوی من نبوده است و وقتی با مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج تماس می گیرم، شما توسط من معاینه نمی شوید و خود پرسنل به این نتیجه رسیدند و چنین اقدامی کرد. .

متن کامل بیانات دکتر نیک اقبالی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
ابتدا از همشهریان عزیز و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که به ارزش های علمی و فرهنگی و کارکنان این منطقه اهمیت می دهند تشکر می کنم.
در آن زمان هیچ فایده ای برای تجمع و اعتراض یا راهپیمایی برای تغییر نام محلی در این برهه حساس ندیدم، زیرا چنین تجمعی می تواند منجر به سوء استفاده و سوء تفاهم توسط عوامل ناآگاه شود.




وجود نام من در هر علامت و مکان هرگز آرزو و آرزوی من نبوده است و وقتی با مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج تماس می گیرم، شما توسط من معاینه نمی شوید و خود پرسنل به این نتیجه رسیدند و چنین اقدامی کرد. .




لطف خدا و تعلقم به دوستان و همه مردم روستا و کشور و انسانیت زمینه را برای من فراهم کرد تا خدمتی کوچک به مردم کشورم داشته باشم و در آنجا برای محرومیت زدایی تلاش کنم و نماینده روستا در مجامع علمی باشم. مخصوصا چشم پزشکی . پس جز به لطف خدا هیچ توقعی و اعتمادی ندارم.




ضمن تبریک به ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، از ایشان خواهشمندم که از تجربیات موفق و صادقانه ریاست سابق دانشگاه که منجر به ارتقای کمی و کیفی دانشگاه و خدمات بهداشتی و درمانی و استخدام شده است، استفاده نمایند. مدیران و معاونان خود را ادامه دهند و مستحقان و محرومان منطقه را ادامه دهند و پیوسته خدای یگانه را رهبر و ناظر بدانند و وقت خود را به جلسات و نصیحت های بیهوده با مردم با حب و بغض و فرقه گرایی معمول نگذرانند. منطقه.




خداوند به رئیس جمهور جدید فرصت خدمت به محرومین را داده است تا انشاءالله این امتحان الهی و مردمی را در لباس سفید انجام دهند.
دکتر امینولا نیک اقبالی


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید