اعمال نیک را با گفتار و رفتار نیک تشویق کنید و اعمال کنید

ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793538

محمد تقی جپلگی شهردار شهرکرد گفت: رسیدگی به موضوع نماز، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و رعایت حقوق شهروندی از جمله موارد کلیدی قابل رعایت در شهرداری شهرکرد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد تقی جاپلگی شهردار شهرکرد صبح امروز در جلسه شوراهای چهارگانه شهرداری با تسلیت ایام فاطمیه بر لزوم توجه مسئولان شهرداری به عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: عفاف و حجاب و ترویج همه فرهنگ آن است. یک موضوع عمومی مسئولان شهرداری دستور کار را تعیین کرده اند.

وی با بیان اینکه افراد متعرض و متعرض حریم امنیت عمومی را زیر پا می گذارند، افزود: بحث امر به معروف و نهی از منکر مختص افراد خاصی نیست و همه باید در جامعه مسئولیت پذیر باشیم و به موضوع نماز و عفاف و حجاب توجه کنیم. ، امر به معروف و نهی از منکر و حقوق شهروندی.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه در ادای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر باید پژوهش عمومی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم، گفت: باید فرهنگ فکری، ذهنی و دینی داشته باشیم و امر به معروف را تشویق و تمرین کنیم. نیکی کن

حجت الاسلام والمسلمین حسین محتاری امام جماعت شهرداری شهرکرد در ادامه این نشست گفت: اقامه نماز واجب با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی.

وی اقدامات شوراهای چهارگانه شهرداری در خصوص نماز، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و حقوق شهروندی را بسیار سازنده و قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: شهرداری شهرکرد موفق شد گام های بلندی در این راستا بردارد و دیدگاه های رهبری، مشکلات را مطرح کند. با خدمات و احترام بیشتر به مشتری اقدام قابل توجهی در برنامه های خود انجام دهند.

اکبر ایازی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد در ادامه این نشست با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی و دینی ما قطعاً نماز و رعایت حجاب و عفاف باید در جای خود باشد، گفت: همه ما وظیفه داریم به دین و فرهنگ احترام بگذاریم. ارزش‌ها و ارزش‌ها «و اجازه ندهیم در ترویج مبانی دینی و ارزشی کوچک‌ترین خللی ایجاد شود.

وی افزایش کارآمدی سیستم مدیریت شهری را یکی از معروف ترین ها در شهرداری شهرکرد عنوان کرد و افزود: شهردار نیز دغدغه افزایش سطح کارآمدی معاونت ها و سازمان های زیرمجموعه مدیریت شهری را دارد چرا که شهرداری می تواند نفوذ و تاثیرگذاری داشته باشد. نقش به دلیل توانایی و ظرفیت ویژه ای که دارد منحصراً در عمل امر به معروف و نهی از منکر است.

ایازی با بیان اینکه در شهرداری شهرکرد برای رعایت حقوق شهروندی تلاش های زیادی انجام شده و می توان انجام داد گفت: نظافت کوچه ها و معابر، برخورد عادلانه با مسائل مربوط به شهرسازی و ساخت و ساز، تسهیل در تردد و ارتقای رفاه شهروندان در همه مناطق از جمله E که شهرداری در دستیابی به حقوق شهروندی نقش دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید