عمل به وعده ها؛ بهترین ارزیابی از حمایت ملت/مردم; دولت را به عبور از شیب های تند تشویق کنید


ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808285

دشتی گفت: حمایت موثر از مردم مایه دلگرمی و حمایت بزرگ دولت خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمحسین دشتی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در گفت و گو با یزدرسا با تشکر از حضور پرشور و حماسی یزدی ها در راهپیمایی 31 باچمن گفت: آرمان های انقلاب برای اثبات آن همه سختی ها را تحمل می کند و نمی کند. دست از اهداف بلند انقلاب بردارید.

دشتی با تاکید بر لزوم قدردانی از مردم افزود: از حضور باشکوه و افتخارآمیز اقشار مختلف مردم در 22 مارس باخمن تشکر و قدردانی می کنم چرا که این حمایت موثر مردم قطعا مایه دلگرمی و دلگرمی است. حمایت از دولت.» خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد اذعان داشت: امیدواریم با استعانت از خداوند متعال و حمایت رهبر معظم انقلاب و سرمایه عظیم حمایت مردمی کشور بتوانیم از گردنه عبور کرده و با سربلندی به این مهم دست پیدا کنیم. اهداف انقلاب اسلامی».

وی گفت: دهه مبارک فجر و حضور بی امان مردم، نمایش باشکوه حماسه سرافرازی و سربلندی بود که در دوران اسارت بشری و ایام قحطی بشری با انقلاب اسلامی آن صفحه زرینی در تاریخ بشریت و ندایی گشودند. خدا، معنویت، آزادی و استقلال در گوش جهانیان طنین انداز شد.

وی تاکید کرد: بی شک مردم از کارکنان دولت جز رفاه، آسایش، اشتغال پایدار، سلامت و امنیت انتظاری ندارند و از من به عنوان یک مسئول شهری تا مسئولان ارشد کشور همه باید به تعهدات و وعده های خود در گوشه و کنار عمل کنیم. «برای جبران خسارت قربانیان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید