ایران با حمایت مردم از چالش های اقتصادی عبور کرد/ معیشت مردم خط قرمز دولت سیزدهم است


ساعت: 19:43
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913857

محسن رضایی گفت: از منظر بسیجی و تلاش بسیجی وصف ناپذیر بود که ایران با دست خالی بسیاری از مشکلات را حل کرد و قطعا بر چالش های اقتصادی فائق خواهیم آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، محسن رضایی در دیدار آیت الله محمدبکر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: اقتصاد ایران باید به سمت ارتقا و حمایت از بخش خصوصی حرکت کند و دولت سیزدهم برای تحقق این مهم تلاش زیادی می کند. .

وی خاطرنشان کرد: دولت برای حمایت بی حد و حصر از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران برنامه دارد و با روحیه جهادی و تفکر بسیجی کشور در مسیر درست به سمت پیشرفت حرکت می کند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: معیشت مردم از خطوط قرمز دولت سیزدهم است و مسئولان با جراحی اقتصادی و اصلاح برخی رویه های نادرست گذشته سعی در افزایش رفاه جامعه خواهند داشت.

رضایی تصریح کرد: تفکر بسیجی رمز موفقیت کشور است و هرجا این نگاه که از اندیشه ناب امام راحل نشأت می گیرد، ایران اسلامی به دستاوردهای ماندگاری دست یافته است.

وی ادامه داد: از نگاه و تلاش بسیجی وصف ناپذیر بود که ایران با دست خالی بسیاری از مشکلات را حل کرد و قطعا از چالش های اقتصادی عبور خواهیم کرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: ایران اسلامی با اتحاد و همدلی بار دیگر در ماه های اخیر با اقدامات خرابکارانه، توطئه های استکبار جهانی و دشمنان را خنثی کرد که در کشور قصد ایجاد مشکل در کشور را داشتند، اما به یاری خداوند همه این توطئه ها از بین رفت. خنثی شد.

رضایی گفت: مازندران یکی از ظرفیت های مهم اقتصادی کشور است که باید برای توسعه این منطقه تلاش بیشتری کرد و مطمئنا با اجرای طرح های توسعه ای و حمایت از تولیدکنندگان روزهای خوشی در انتظار این کشور است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال فراگیر و توسعه اقتصادی از برنامه های دولت سیزدهم است که با وجود تحریم ها و فشارهای خارجی در کشور اجرایی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید