کمبود کالاهای اساسی در بازار هلیل آباد نداریم/ حمایت از منافع و معیشت مردم خط قرمز دولت سیزدهم است.


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838731

کاسم پور با بیان اینکه در حال حاضر کمبود کالاهای اساسی و نیازهای مردم در شهرستان نداریم، گفت: حمایت از منافع و معیشت مردم خط قرمز دولت سیزدهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم قاسم پور فرماندار خلیل آباد در گفت و گو با صبح توس; وی گفت: در حال حاضر کمبودی در زمینه کالاهای اساسی و نیاز مردم در شهرستان نداریم و در این راستا باید از همکاری بازاریان که همراهی خوبی داشتند تقدیر شود.

وی با تاکید بر شناسایی انبارها و ثبت نام در سامانه مربوطه، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم تصمیماتی به نفع اقتصاد ملی گرفته، اقتصاد کشور را اداره کرده و مجلس نیز بودجه لازم را تخصیص داده است که قطعا مردم نتیجه آن را خواهند دید. آنها آینده را از نزدیک خواهند دید.

فرماندار هلیل آباد با اشاره به اینکه حمایت از منافع و معیشت مردم خط قرمز دولت سیزدهم است، تصریح کرد: ارز 4200 تنی تاثیر لازم را در معیشت مردم نداشته است و موارد زیادی وجود دارد. رانت و فساد.عملیات.

وی با بیان اینکه تا اجرای کامل این طرح باید بازار را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم چرا که دشمنان می خواهند مردم را ناامید و باج خواهی کنند، اذعان داشت: این کار انجام شده و بلافاصله اقلام مختلفی در سطح فروشگاه وجود دارد.

کاسم پور با تاکید بر اهمیت مشارکت انسانی در نظارت بر وجود کالاهای اساسی و رعایت قیمت مصوب، گفت: نظارت بر مغازه های عرضه کننده کالاهای اساسی و مواد غذایی در شهرستان تقویت شده است اما مشارکت انسانی در این نظارت بسیار مفید است.

وی با اشاره به اینکه عرضه کالا با قیمت های غیرمصوب به هیچ وجه پذیرفته نمی شود و در صورت فروش مجدد یا احتکار حتما مورد بررسی قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر 5 مورد گران فروشی و دو شرط بندی شناسایی و فاش شده است. کرد متخلفان را به عنوان مجازات دولتی معرفی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید