اولویت اول مجلس و دولت توجه به معیشت و معیشت کارگران است


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: 1401/02/11
کد خبر: 1835934

فرمانده سپاه عاشورا گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، دولت و مجلس شورای اسلامی باید به دغدغه های جامعه کارگری کشور رسیدگی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، سردار اصغر عباسقلی زاده روز یکشنبه در یادواره 400 کارگر کشته شده آذربایجان شرقی با توجه به معیشت و معیشت کارگران به عنوان ضامن ارتقای تولید و بهره وری در کشور، افزود: بر این اساس اولویت اول دولت و مجلس باید برگردند.

وی پاسداری از نظام و کشور را در هر عرصه ای یک وظیفه همگانی دانست و گفت: در شرایط کنونی که دشمنان اسلام و انقلاب نقشه های مختلفی را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی انجام می دهند، همه باید دست به دست هم بدهند. نظام را بساز.» ما سعی می کنیم اسلامی باشیم.

عباسقلی زاده هفته کارگر را فرصتی برای مقابله دقیق و کافی با مشکلات این قشر عنوان و خاطرنشان کرد: بی شک حل مشکلات کارگران باعث افزایش تولید و تقویت چرخه اقتصاد می شود و در عین حال شاهد افزایش درآمد سرانه خواهیم بود. “

وی گفت: جمهوری اسلامی به قول شهید حاج قاسم سلیمانی حرم است و اگر این نظام آسیب ببیند هم بیت الله و هم عتبات آسیب می بیند بنابراین وظیفه ما در همه عرصه ها حفظ این نظام و نظام اسلامی است. “

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه تولید سوخت باعث ایجاد اشتغال و حرکت چرخ های صنعت می شود، بر حمایت همه جانبه از اشتغال و تولید در این مجموعه تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید