ملت علیرغم تحمل سختی ها با انقلاب مخالفت کردند/حل مشکلات بهترین ارزیابی از مردم


ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808079

یوکار گفت: مسئولان باید با حل مشکلات از حضور مردم تشکر کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور بی سابقه مردم استان یزد در 31 اسفندماه در گفت و گو با یزدداران اظهار داشت: وحدت و ایستادگی در برابر آرمان ها بیشترین است. پیام مهم مردم 22 باخمن بود و مسئولان با رفع مشکلات از این حضور تشکر کردند.

جوکار با اشاره به راهپیمایی باشکوه 22 بهمن گفت: امروز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که حاصل از خودگذشتگی و تلاش یک ملت به رهبری امام خمینی (ره) است.

نماینده مردم یزد و اشکذر افزود: در واقع این ملت در گذشته با حضور در مراسم یوم الله حضور خود را ثابت و اعلام کرده و با امام زمان خود و شهدا تجدید بیعت کردند و تاکید کردند. که راه شهدا ادامه دارد.

جوکار با بیان اینکه این ملت با همه سختی هایی که کشیده ایستادگی کرده است گفت: این مقاومت پیام های متعددی دارد که یکی از آنها پیام به غرب است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ایران در پیام خود به غرب تاکید کرده اند که هیچ گاه از حمایت خود از انقلاب دست برنمی دارند و قطعا پاسخ خواهند داد. دشمنان

وی گفت: پیام جدی مردم ایران به آمریکا این است که آمریکای جنایتکار باید هر چه زودتر از منطقه خارج شود و از آن خارج شود و اگر این کار را نکنند هر روز سخت تر می شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی، وحدت مردم را دومین نکته ای می داند که مردم در حضور ایشان به همگان نشان می دهند و می افزاید.

جوکار گفت: در حوزه اقتصادی مشکلاتی برای مردم وجود دارد و کارکنان باید این موانع و مشکلات به وجود آمده برای جامعه را برطرف کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید