جوشکاران هفشجانی برای چرخاندن چرخ صنعت ایران کار سختی را تحمل می کنند

ساعت: 17:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783991

احمد راستین نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: جوشکاران هفشجانی توانایی های بسیار بالایی دارند. بسیاری از این صنعتگران جان خود را در پروژه ها از دست داده اند. نیفت شده.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستین نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات کشوری جوش گفت: استان چهارمحال و بختیاری استانی عظیم و دارای ظرفیت بی نظیر برای رشد و پویایی است.

وی تصریح کرد: شهرکرد به عنوان شهر ملی نمد شناخته می شود که در صورت تکمیل ظرفیت آن موجب اشتغال بسیاری از جوانان می شود. داروها و مارک خاتم کاری بی شمار است.

راستین با بیان اینکه این استان ظرفیت های بی شماری برای بررسی دارد، گفت: نوزدهمین دوره المپیک جوشکاری در حال برگزاری است و مردم ما ظرفیت برگزاری جشنواره های بزرگ بین المللی را دارند.

وی خاطرنشان کرد: جوشکاران هفشجان از امکانات بسیار بالایی برخوردار هستند. در میان این صنعتگران، افراد زیادی در پروژه هایی جان خود را از دست داده اند که برای جلوگیری از کار چرخ صنعت سوخته اند.

راستین گفت: جوشکاران هفشجان در سرما و گرما از خانواده دور ماندند و برای چرخاندن چرخ صنعت ایران سخت کوشی و سختی کشیدند.

وی با تاکید بر اینکه برندسازی لازمه مهارت آموزی است، گفت: هر برنامه ای که دولت در دستور کار دارد باید با محرومیت زدایی هم پیوند داشته باشد.

راستینه خاطرنشان کرد: این استان با همه ظرفیت ها همچنان جزو رتبه های اول بیکاری است که باید برای رفع این مشکلات که یکی از آنها استفاده از ظرفیت سازمان فنی و حرفه ای است، حل شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه هنوز در برخی شهرستان های این استان تکنسین و نیروی متخصص وجود ندارد، گفت: باید متناسب با ظرفیت و استعداد هر شهرستان تجهیزاتی تهیه شود.

راستینچ تصریح کرد: زیرساخت های این استان مشکل دارد که باید ابتدا روی زیرساخت ها تمرکز کنیم و تا تکمیل نشود نمی توانیم مشکلات اشتغال را حل کنیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید