نتایج عالی تیم ملی دلیلی برای دست کم گرفتن رقبا نیست/ کار ساده ای مقابل عراق و امارات نخواهیم داشت

ساعت: 16:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1801028

بسیاری از مردم فکر می کنند که صعود آسان به جام جهانی کار سختی نبود.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: می دانیم کار آسانی نخواهیم داشت و با تمام وجود به میدان خواهیم رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; وحید امیری، پیشکسوت تیم ملی فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیم ملی ایران گفت: تیم ملی از نظر نتیجه گیری شرایط بسیار خوبی دارد و نتایج استثنایی کسب کرده است اما دلیلی وجود ندارد که حریفانی را که با تمام وجود در حال مبارزه با آن ها هستیم دست کم بگیریم. «اجازه دهید حریفان برای تایید صعود ما در بهمن ماه بروند. همه بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند تا هر چه زودتر به این هدف برسند و به عنوان اولین تیمی که به جام جهانی صعود می کند.

وی در خصوص حریفان تیم ملی در دو دیدار آینده گفت: دیدار بهمن ماه مقابل عراق و امارات بازی های معمولی نیست. خیلی از هواداران عزیز تیم ملی فکر می کنند بازی های راحتی در انتظار ما است اما هر بار که مقابل این دو تیم بازی کردیم با تمام وجود به میدان رفتند تا ایران را متوقف کنند. می دانیم که کار ساده ای پیش رو نخواهیم داشت و با تمام وجود به میدان خواهیم رفت. امیدوارم با یاری خداوند و دعای مردم فوتبال دوست ایران در این بازی ها نیز موفق باشیم.

امیری در خصوص لزوم حمایت مردمی از تیم ملی گفت: هر بار که یک تیم ملی به راحتی به جام جهانی راه پیدا می کند، خیلی ها فکر می کنند کار ساده ای است و این طرز تفکر باعث کاهش حمایت از تیم ملی می شود. امیدوارم حالا که تیم ملی تا الان کار بسیار خوب و قدرتمندی انجام داده و نتیجه گرفته است، همه دست اندرکاران به ویژه وزیر ورزش دست از حمایت از فوتبال ملی برندارند و همه در کنار هم شاهد خوبی باشیم. و اتفاقات افتخارآمیز برای تیم ملی باش.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید